Hé, dat zijn missch tekenen die dromen!! Mijn nod valt gelijk met de jouwe denk ik, volgende week woensdag of donderdag, pffff, no zo lang ..... Kan je daar veel uit opmaken, dat temperaturen? Heb ik nog niet gedaan. Gisteren las ik iets over een speekseltest Ik hou het voorlopig bij ovulatietesten, maar temperaturen wil ik missch ook nog proberen. Maar aangezien ik in ploegen (vroege en late) werk, is dat al moeilijk. Hoop dat je vandaag beter bent!! Toedeloeee!! xx
Oh jah klopt idd ik wil mss dan pas vrijdag ofzo gaan testen of dat wkend, mja zeg ik nu wel maar weet niet of ik straks m'n testdrang kan tegen houden Hihi Jah dat tempen helpt wel hoor zoet duidelijk m'n eisprong en heb op 5dpo zelfs n dip gehad dat was de ochtend na dat ik die nacht zo'n heftige kramp had!! Dus jah we zullen zien m'n temp zal nu wel hoog moeten blijven tot aan t eind als ie gaat zakken komt m'n ongi weer maar als je zwanger bent blijft ie gewoon hoog!! Je moet idd wel n tijd pakken die je elke x gebruikt ik doe altijd om 7 uur en zet er de wekker voor!! Gewoon n keer proberen meis als je n maandje hebt geprobeerd dan kan je kijken of je ermee verder wilt!!! Heb je nog "klachten" vanmorgen?! Ik moest zostraks naar de wc voor n grote boodschap en kwam ineens heel veel creamachtige slijm uit :S (sorry voor mijn onsmakelijke details op de vroege morgen Hihi) was echt veel heb ook hele dag zo'n nat gevoel echt vies gewoon!! Mja over die dromen ik heb vaker over testen en dochter gedroomd maar nooit in t echt dan zwanger dus jah ik ga er niet vanuit hoor, denk dat ik dat droom omdat ik er zo mee bezig ben!! Maar baal dan altijd zo erg als ik wakker wordt :S ach jah nog n weekje meis moeten t gewoon volhouden!!!
Awel, ik ga da ook ne keer proberen se, da temperaturen! Wanneer begin ik er dan best mee? Na mijn menstruatie waarschijnlijk? Dan zal ik om 4u mijn wekkerke moeten zetten, vroeg he!!! Wat je nu zegt over dat creamachtig slijm, ik had da gisteren ook. Zolang het geen bloed is, dan is er hoop, want vaak heb ik een dag of 5 voor mijn nod dat er een beetje bloed bij is en dan is het game over. Ik heb sinds gisteren pijn aan mijn liezen, weet ni vanwaar dat komt, rond mijn eisprong heb ik dat ook, maar dan is het meer een soort druk. Goh, ben blij dat ik dit allemaal tegen iemand kan vertellen!! Wat het testen betreft, ik kan mij redelijk goed bedwingen de laatste tijd, maar nu ik die bloeding heb gehad moet ik mij toch inhouden zene!!
Dat is idd vroeg mja dan heb je wel saté tijd en n beter overzicht erop !! Ik zou beginnen vanaf de eerste dag van je menstruatie als je die krijgt Ben benieuwd wat onze symptomen betekenen hoop op wat goeds!! En idd fijn om met iemand erover te praten Ik Nu eigenlijk nergens last van mja wat niet os kan nog komen hè we zullen afwachten!!!
hey meis hoe is t met je? heb je nog "klachten" gehad? hier niet zoveel, alleen gister na t dansen beetje zere buik maar dat is alles... nog wel veel slijm hoor...heb ik normaal niet! alleen nu beginnen mn borsten gevoeliger te worden en weet niet of dit wel zo'n goed teken is aangezien ik PMS heb en dus altijd zere borsten heb :S is wel alleen als ik erop druk...maar zou mss ook spierpijn kunnen zijn van gister nou fijne dag!!!
Helaba! Hier zowa van't zelfde, pijnlijke borsten, zoals elke maand en al wat menstruatiekrampjes ....niks nieuw dus. Pijn in m'n lies komt en gaat. Had gisteren gelezen dat je met een ovulatietest ook kan zien of je zwanger bent en had er voor de gein één gedaan ...... negatief Dus die bloeding was zeker geen innesteling, anders had ik wel al positief moeten testen denk ik. Moed zakt weer een beetje in m'n schoenen. Te veel hopen is dus echt ni verstandig he, ma ja, das omdat we het zo graag willen he!! Maar we geven ni op he!!!
Ik heb precies t zelfde, nog steeds gevoelige boobies maar alleen nog als je erop drukt, vanochtend ook nog steeds rommelende darmen en ook aan linkerlies steekjes maar goed net wat je zegt heb ik normaal ook wel voor m'n NOD ik vond nog n zwangerschapstest en dacht ik heb zondag die heftige kramp gehad en daarna n temp.dip dus jah zou ik nu mss al wel iets kunnen testen toch....maar helaas ook hier omowit! Had gister ook met ovutest gedaan maar was een heel licht streepje mja kan van eisprong zijn nog!! T ene moment denk ik weet zeker ben zwanger en andere moment denk ik echt niet wordt gewoon ongi hoor!!! Bahhh niks aan deze dagen hè mja probeer vandaag te genieten van t mooie weer...vandaag ff overblijf doen en vanaaf weer lekker dansen in Arnhem dus kan lekker m'n hoofd ff ergens anders op richten!! Ik hoop echt voor ons dat we gewoon te vroeg getest hebben en straks n knaltest !! Ik heb gister nog weer zwangerschapstesten besteld en komen als t goed is vandaag binnen dus ben benieuwd of ik me nog kan beheersen. Ik lees wel verhalen over wanneer vrouwen positief testen...en ook 8dpo licht of negatief en later toch positief dus kan wel....wel viel me op dat wel vrouwen op 10dpo al licht positief testen!!! Afwachtten nog ff...
Hahaha, da wil lukken dat jij ook getest hebt!! Eigenlijk word ik zot van die onzekerheid en dat wachten Maar we kunnen niks anders doen he. Ik voel me nu een beetje down omdat ik denk dat het weer noppes gaat zijn, maar als ik dan weer zo'n trekkerig gevoel in m'n lies krijg, dan krijg ik weer wat hoop, want bij mijn vorige zwangerschap had ik dat ook en dat bleek bandenpijn te zijn. Maar missch voel ik dat wel omdat ik dat wil voelen, beetje mezelf voor de gek houden!! Ik ga nu toch wachten om te testen hoor, missch test ik niet en wacht ik genoeg af of ik ongi word of niet. Alé, da zou ik willen proberen he, hihihi!!
Haha jah ik zeg dat elke keer hoor ik test pas na m'n NOD of zelfs dagen erna maar lukt me nooit helaas, dat trekkerige gevoel in m'n lies (steekjes) heb ik ook nooit zo laag :S heb meer idee dat t lies is dan baarmoeder ofzo...voelt wel anders dan ongi pijn/steekjes maar id soms denk je gewoon al die dingen te voelen maar je idd zo onzeker hè!!! Mja we moeten elkaar er maar ff doorheen slepen komt goed!!! Moeten gewoon hoop houden
Nog 6 spannende dagen en dan weten we het!!! Nog maar 5 keer slapen, hahaha!! Ik hou je op de hoogte!! xx
Hey meis, hoe voel je je? hier niks nieuws!!! alleen gevoelige boobs, veel plassen en steekjes aan linkerkant...thats is!!! hihi....ben benieuwd, heb pms en is normaal veel erger dan nu maar goed kan mss ook komen omdat ik nu 2 capsules slik van shatavari ipv 1...dus jah?! ik wil mss zondag gaan testen?! zit ik op 11DPO en nog 3 dagen voor NOD!! weet niet of ik t kan volhouden tot aan mn NOD dus dan kan dit n test momentje zijn hihih....nou meis fijn wkend!!! met hopelijk lekker weer
Veel plassen enzo zijn wel goei tekenen he! Gisteren bijna heel de dag pijn aan m'n liezen gehad. Bij het afvegen veel slijm en een bruin sliertje erin Vandaag redelijk wa menstruatiekrampjes, ben bang dat het game over is. Spannend dat je gaat testen zondag!! Ik duim keihard voor een positieve test Ik ga wachten denk ik, ik heb ook geen testen in huis om vroeger te testen! Of doe jij het met een gewone test? Prettige dag!! x
Nou meis klinkt bij jou ook hoopvol...zo beschrijven veel vrouwen hun voor NOD kwaaltjes Mja veel plassen doe ik altijd wel, zwakke blaas en echt n familiekwaal maar lijkt nu wel meer....mja soms heb ik dag ik voor slapen wel eerst 10x moet, had ik vroeger ook altijd!! En echt zere boobs mja heb ik normaal ook dus zou denk game over mja....en veel wit slijm verder eigenlijk helemaal niks hier!!! Maare ben kapot en ga lekker slapen slaap lekker meis
Wit slijm? Dat hoor ik van veel vrouwen die zwanger zijn Goe bezig meisie!! Ik vandaag al veel krampekes gehad en ook een beetje slijm met weer een klein beetje bruin slijm ..... is ni goe vrees ik. Ma ja, we wachten af he! Slaap lekker lieve meid!! Sweet dreams! xx
Nou meis jouw symptomen klinken ook als zwangerschapssymtomen ik ga voor je duimen!! Hier niet zoveel hoor nog steeds t zelfde eigenlijk!! Nou fijne avond meis xx
Hier al meer bruinverlies vandaag. Was aan't twijfelen om morgen ook een testje te wagen, maar ik weet bijna zeker dat het noppes is dus ik ga gewoon afwachten. Maar ben wel benieuwd naar jou test morgen! Laat me ff iets weten hé!! Ik duim hoor!!! xx
Zolang t maar bij bruinverlies blijft!! Gister met ovutest gedaan werd al donkerder heb in avond met gewone test gedaan maar niks :S vanochtend weer met ovutest maar lichter dus ga niet meer testen hoor ik wel tot m'n NOD of later als ik nog geen ongi zie!!! Heb gister nog wel n pendel laten doen en die zei dat ik eigenlijk nu zwanger ben van n jongen!! N
Oeps drukte per ongeluk op versturen...nou maakt alleen maar zenuwachtiger hierdoor maar hoop wel dat ze gelijk heeft Hihi hier alleen nog gevoelige borsten veel wit slijm lijkt wel n waterval daar beneden :S Bahhh....en nu knallende koppijn maar dat komt vast door r trainen vandaag!! Nou we zullen zien!! Geniet lekker van t mooie weer
Goh spannend joh!! Het lijkt wel een eeuwigheid die paar dagen nog! Net weer een beetje bruinverlies, maar met doorschijnend slijm erbij. Ik voel me ook niet zo lekker, beetje keelpijn en pijnlijke spieren. Zal van dat stevig windje gisteren zijn denk ik. Oh ja, ik heb nog gebeld i.v.m die mammo en dat kan helemaal geen kwaad zei die dokter. Dus ga ik maar gewoon he. Hoop dat die paar dagjes snel vooruit gaan en we alletwee een knaller van een test hebben! Tataaaaa!!! xxx
Jah ik denk dat t echt innestelingsbloed is hoor omdat t ook niet doorzet en jouw verhaal lijkt zoveel op de verhalen van net zwangeren!!! Dus ben benieuwd ik heb ook keelpijn hoor!! Ik hoop ook echt straks beid met n knaltest!!! Zou echt leuk zijn idd Heb net lekker wraks gegeten met geb. Aard. En stokbroodje erbij, Hmmm!!! Zo met m'n zusje naar de bios ff lekker relaxen!! En daarna lekker naar bed hoofdpijn wil maar niet weggaan helaas Nou fijne avond nog en worden nog 3 spannende dagen!!!