Innestelingsbloeding 12 dagen voor nod, kan dat???

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Cara, 13 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cara

Cara Actief lid

19 jul 2012
    214
    0
    0
    Finishing operator@Pfizer
    Niel
    Hoofdpijn is ook een zwangerschapskwaal he! :)
    Geniet van je cinema met de zus!
    Ik ga nog lekker wat lezen, ben eindelijk in deel 2 van 50 tinten grijs begonnen :D
    Doei!! xx

2. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Hihi jah idd lees ik ook maar jah heb wel vaker, vaak vanuit m'n nek omdat t vast zit!! Maare is t een leuk boek?! De een vind m helemaal geweldig maar de andere weer niet....
    Ik ging net naar buiten en toen Zei m'n man " je hebt n dikke buik" hij hoopt volgens mij ook dat t raak is!! Ach jah we zullen zien...
    Nu ff van de film genieten!!! En morgen zullen we wel weer zien....
    Xx

3. Cara

Cara Actief lid

19 jul 2012
    214
    0
    0
    Niel
    Hahaha, mijn vriend hoopt het ook heel hard, toen ik zei dat ik al bruinverlies had keek hij heel teleurgesteld!
    Ik vind deel 2 beter dan deel 1 eerlijk gezegd, maar je moet deel 1 wel gelezen hebben om te kunnen volgen. Niet dat deel 1 slecht was hoor, maar ze maakten er zo'n tamtam van dat ik er nog meer van verwacht had. Leest heel vlotjes! :)

4. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Ahhh jah mannen gaan er ook gewoon heel anders mee om hè!!! Maar toch zijn ze er wel heel erg mee bezig hoor alleen laten ze t niet altijd blijken :p
    Hmm nou mss toch Es' lezen dan?! Ik ben meer van de waargebeurd verhalen, van die lekkere jankboeken :'( en als t spannend is lees ik m ook zo uit ;) laatste boek was "gestolen dochters" waarin n moeder haar kids kwijtraakt omdat de vader ze heeft ontvoerd en zij doet er alles aan om ze terug te krijgen....t ergste stukje in de boek was dat de moeder van die man (de vader) zei: dit zijn onze kinderen maak jij maar nieuwe!!! Pfff ik was zo kwaad toen Bahhh k weet niet wat ik zou doen als iemand dat tegen mij zou zeggen :eek: maar super mooi verhaal!! Ook heldin van de woestijn is een mooi boek over n vrouw die moeders helpt hun kinderen terug te ontvoeren!! Mja op dot moment lees ik niks hoor!! Vind t idd af en toe wel lekker, gewoon je gedachten ff op iets anders ;) Hihi...
    Nou m'n hoofdpijn is al afgezakt en de film was super, Snitch (actiefilm).
    Ik ben moe en ga lekker slapen!! Slaap lekker :)

5. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    hey meis hoe is t met je?
    hier nog steeds t zelfde voel nu vooral linkerkant de steekjes weer en rugpijn...maar heb toch getest vandaag met de action testen van 2 voor 1,49 en helaas negatief :S heb aan de ene kant geen hoop meer maar aan de andere kant blijf ik die heftige kramp en tem.dip in mn hoofd houden!!! ik hoop dat ik na mn nod positief ga testen en dat ik gewoon niet zo snel hcg aanmaak ofzo... :( ben er zo zenuwachtig door!!! ga jij gelijk op je nod testen?

6. Cara

Cara Actief lid

19 jul 2012
    214
    0
    0
    Niel
    Das weer straf, ik heb ook getest vanmorgend ..... negatief :(
    Ben zo teleurgesteld en heb de hoop ook helemaal opgegeven.
    Denk dat ik eens ga bellen om te horen wat ik juist moet doen om aan IVF te beginnen. Het lukt op de natuurlijke manier blijkbaar niet, en aangezien mijn leeftijd (volgende week 40) moet ik niet te lang meer treuzelen he.
    Ik zie ondertsn ook scheel van de hoofdpijn, pijn in m'n onderrug en bekken, nog altijd die steken aan m'n liezen ...... ik snap er niks meer van.
    Als die bloeding echt een innesteling geweest was, dan had ik toch al lang positief moeten testen? Het zal dan wel een eisprongbloeding geweest zijn, pfffff.
    Ik ga mij nu op m'n slaatje storten se! :)
    Tot de volgende he, en ik hoop dat we missch indd alletwee ni zo snel hcg aanmaken en toch zwanger zijn!!!! :D

7. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Jah je lichaam kan je goed voor de gek houden hoor!!! Ik weet t soms ook ff niet meer denk van wel na zo'n test weer niet :S idd hopen dat we langzaam HCG aanmaken en dat we toch deze week nog n positieve test in handen hebben ;) maar snap t wel in jouw geval, omdat je met je leeftijd zit natuurlijk!!! Mja moeten helaas afwachten :( zullen elkaar er maar doorheen moet slepen!! Ik had trouwens nog n pendel die april/mei zei maar wist daar geen geslacht van dus heb ik dat ff gevraagd benieuwd wat ze gaat zeggen!! Als ze ook jongen zegt?! Ik duim voor ons beide ;)

8. Cara

Cara Actief lid

19 jul 2012
    214
    0
    0
    Niel
    Hopelijk klopt dat van die pendel bij jou!!
    Ik heb dat vorig jaar ook eens laten doen en die zag geen zwangerschap meer, hopelijk zat ze ernaast zene.
    We zullen indd mekaar maar een beetje steunen en als het deze rond niets is, dan hopelijk de volgende he!! :)

9. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Jah idd dat hopen we!! ;) Ennuh ik hoop ook niet dat die pendel van jou niet gelijk heeft!! Niet leuk om zoiets te horen :( niet dat ik er echt in geloof maar ik deed t omdat ik zo graag wil en een beetje de bevestiging wilde of ik überhaupt wel zwanger kan raken!! Nu wordt ik alleen maar ongeduldiger!!
    Nou ik ga slapen meis en hopen morgen geen ongi hoor!!! :p spannend!! Slaap lekker ;)

10. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Nou hier is m'n temp gezakt helaas :S ik wacht nu maar op m'n ongi vandaag of morgen!! Moeten maar weer proberen in de volgende ronde!!! We zullen t zien...

11. Cara

Cara Actief lid

19 jul 2012
    214
    0
    0
    Niel
    Ik heb ook al heel de dag serieuze krampen, het kan voor elk moment zijn :x
    Lopp om't half uur naar't toillet ........ frustrerend!!!
    De volgende ronde gaat die van ons worden, dan valt m'n eisprong op m'n verjaardag :D

12. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    jah irritant he....ben ook bang om elke x bloed te zien :( maar als ik morgen geen bloed zie doe ik donderdag n test want heb net ff mn app bekeken en heb een LF van 13 en wordt dan op LF14 ongi dus als er morgen niks gebeurt dan heb ik nog hoop!!! ook al was mn cyclus niet altijd gelijk en regelmatig mn LF was altijd 13....dus spannend!!! :S bahh niks aan dat wachten maar nog 1 dag te gaann!!!

13. Cara

Cara Actief lid

19 jul 2012
    214
    0
    0
    Niel
    Ja, alles kan nog he!!
    Ik heb vandaag ook geen bruinverlies meer gehad en gisteren maar een klein beetje, spannend!!
    Mijn borsten doen wel al vele minder zeer dus dat is dan weer geen goed teken ...... ach ja, het heeft geen zin om er over te tubben, morgen weet ik het, of ten laatste overmorgen.
    Toi toi hé!!! xx

14. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Jah idd meis!!! Morgen weten we t Zker ;) nog ff n nachtje slapen!!! Ik duim voor ons beide dat die ongi uitblijft!!!!!!!!!!!!!!!!! :D ik hou je op de hoogte ;) slaap lekker alvast xx

15. Cara

Cara Actief lid

19 jul 2012
    214
    0
    0
    Niel
    Goh, ik kon gisterenavond niet in slaap geraken van de buikkrampen ....... als ze dan toch gaan komen dan heb ik liever zo snel mogelijk zene.
    Goeiemorgend trouwens!!!
    Jij goed geslapen?
    Tot strakjes xx

16. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Ik had vannacht ook krampen en wist al dat ik ongi weed en vanochtend idd een rode feestneus!!! Haha maar voel me er wel goed onder eigenlijk!!! Mei wordt mijn maand ;) Hihi gaan nu anders aanpakken en de hele cyclus om de maand klussen :p Hihi ook niet testen alleen temp bijhouden!!! Hopelijk gaat t werken :D
    Ben ook nieuwsgierig naar jou meis of je ongi gaat doorbreken of niet?! Spannend....ik hoop dat je niet ongi wordt!!! :p

17. MelanieL1990

28 mrt 2013
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Dames,

Ik heb 15 april positive ovulatietest gehad.
    volgens de berekening op de telefoon klopte dat ook en er staat ook bij dat ik 20 april de innnesteldag moest hebben gehad maar sinds 21 april had ik een beetje bruinverlies en nu af en toe wat heldere bloed en 30 april moet ik de menstruatie krijgen.
    Zou het innestelbloed zijn of komt toch mijn menstruatie eraan ik heb normaal 2 a 3 dagen voor mijn NOD bruinverlies..

Groetjes Melanie

18. Cara

Cara Actief lid

19 jul 2012
    214
    0
    0
    Niel
    De kans is heel groot dat dit een innestelingsbloeding was Melanie!
    Spannend! Veel succes hoor!! xx

19. Cara

Cara Actief lid

19 jul 2012
    214
    0
    0
    Niel
    Ik ben dus ook vanmorgend vlak voor ik naar't werk vertrok ongi geworden. Jammer maar helaas!!
    We hebben net een afspraak gemaakt om eens te gaan praten in't ziekenhuis over welke mogelijheden er zijn voor ons om met hulp toch zwanger te worden. Best spannend!!
    Ondertsn hebben we nog 1 maand dat we zo kunnen proberen want afspraak is pas 27 mei. Ik hoop natuurlijk dat we die afspraak kunnen afbellen!:D

20. MelanieL1990

28 mrt 2013
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop het maar, ben toch bang dat er een menstruatie komt maargoed we wachten af..Dank je wel:D
    Jij ook succes lees net dat het niet echt wil bij jullie mag ik vragen hoelang jullie al bezig zijn??

Xxx

Deel Deze Pagina