Even een vraag, want ik snap er niks van! van mezelf weet ik dat ik makkelijk zwanger kan worden zonder voorbehoedsmiddelen. Maar nu komt het volgend. Ik heb op 3 januari spiraal laten zetten... Helaas bleef ik maar vloeien op 8 april laatste ongi gehad en heb ik het 17 april laten verwijderen. Op 20 april ook aan de pil begonnen ivm bloedingen na het verwijderen van de spiraal. De ha zei dat het 7 dagen duurt voordat het werkt. Vanaf welke datum moet ik nu uit gaan van ongi? Normaal voel ik mn ei super goed en dus ook een innesteling. Nu dacht ik mijn ei gevoeld te hebben op 23 april, maar omdat ik paracetamol die avond in nam... kan het zijn dat ik het zijn dat ik het daardoor niet voelde. We hebben 23 april ook gevreeën. Nu is het zo.... ik heb duidelijk een innesteling gevoeld! Ik weet het bijna 80 % zeker. Voelde net als bij de andere 4 (1 vlindertje). Maar ik moet toch van 17 april uit gaan? ???? Toch niet van 8 april? Maar goed ik snap er niks meer van. Wat denken jullie? (Kindje is trouwens hartstikke welkom hoor... super blij mee als het zo is)
Ik dacht dat je met de pil geen eisprong kreeg ( kleine uitzonderingen daar gelaten ) ivm de hormonen die in de pil zaten.
Ik denk geen van beide want met de pil/spiraal spreek je niet van een echte menstruatie. Als je uit gaat van de 8e dan zou je de 22e je ei hebben gehad en nu een week na je eisprong zitten. Dus te vroeg om te testen. En als je uit gaat van de 17e dan moet je ei zelfs nog komen en dus ook te vroeg om te testen.
Ik dacht altijd, dat als je niet op je eerste ongi dag begint met de pil, dat het dan nog 1 maand onbetrouwbaar kan zijn?? 1e dag ongi beginnen met de pil = wel meteen betrouwbaar? En met een spiraal heb je wel een eisprong maar geen aanmaak bmslijmvlies? Dus.... IK zou denken: 8 april begin cyclus 20 april begin pil +/- 21 april eisprong +/- 5 mei ongi? Dit is mijn berekening met een standaard cyclus met een ei wat netjes op tijd zou komen. Als jij denkt een ei te hebben gevoeld op 23-4 dan op 8 mei ongi? Succes met brainstormen
De eerste maand is de pil idd alleen betrouwbaar als je op de eerste dag van je ongi begint, volgens mij...
Normaal krijg ik mn ei op dag 15 t/m 23... dussss geen peil op te trekken. Wel iets gevoeld 23 april, maar dat was zooooow super licht. Normaal lig ik krom van de pijn als ik mijn ei krijg. Als ik van 8 april uit ga.. kan ik vanaf maandag testen. Stop nu effe met de pil (miss komt ongi op gang) want wil ook geen pil slikken als het wel raak is (miss wel slecht voor het beebje)