Innestelingsbloeding? 3 dagen overtijd? Help!!

Discussion in 'Zwanger worden' started by bloem880, Dec 26, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bloem880

bloem880 Lid

Jun 18, 2009
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik ben nu 2 jaar bezig samen met mijn partner voor een kindje. We zijn de door de mmm gegaan. Bij beide niks gevonden.alles was prima. Nu moeten we het een half jaartje proberen en anders in april terug komen en dan beginnen we met iui.
    Mijn cyclus is altijd erg mooi geweest. 28 soms 29!!
    Deze maand loopt het allemaal een beetje anders en begrijp er niks van. Ben benieuwd naar jullie mening.
    26 november was ik ongesteld. Altijd 5 dagen! Vervolgens kreeg ik 14 december een lichte bloeding. 2 dagen erna was het meer bloed, bruin, soms helder rood. Had geen buikpijn. normaal heb ik dit wel. Dit was 6 dagen na mijn eisprong. Ik zat zelf te denken aan innestelingsbloeding maar het was vrij veel want moest wel vaker een tampon wisselen. Maandag 24 december moest ik officieel ongesteld worden. Ik ben nu niet ongesteld. Was het dan toch innesteling of toch ongesteldheid en moet ik nu pas 11 januari het weer worden. Dit betekend dat ik dit keer een cyclus had van 19 dagen. Lijkt me erg kort. Gister wel test gedaan maar was negatief. Loop nu al een paar dagen met lage rugpijn. Wat denken jullie? Ik snap het namelijk niet meer!

Alvast bedankt!!!!

2. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

Sep 4, 2008
    3,264
    0
    0
    Oei, lastige vraag. Ik werd 25 november voor het laatst ongesteld. 9 december eisprong gevoeld en 17 december een klein beetje bloed verloren. De 18e ook en de 19e een klein beetje oud bloed. De 20e een positieve test en dus zwanger. Mijn cyclus is trouwens telkens 28 dagen geweest.
    Het zou dus kunnen dat jij minder hcg aanmaakt en dus later een positieve test krijgt. Ik hoop het voor je, want lees dat jullie al twee jaar bezig zijn. Succes!

3. Porkie

Porkie Bekend lid

Dec 11, 2012
    693
    3
    18
    Hoi,

Nog een keertje teste morge of overmorgen misschien was het te vroeg!
    En anders eens bloed laten trekken?

Groetjes

4. bloem880

bloem880 Lid

Jun 18, 2009
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    @annie. Gefeliciteerd !!! Hoop dat ik dat ook zo kan zeggen.
    Ga idd overmorgen maar weer een test doen. @ porkie. Misschien wel een goed idee om bloed te laten prikken. Kunnen ze het dan beter zien?

Bloeding van 14 december was anders dan menstruatie maar toch wel wat meer dan alleen een beetje bloed op wc papier. Dit maakt me zo onzeker!
    Bedankt voor jullie reacties

5. Porkie

Porkie Bekend lid

Dec 11, 2012
    693
    3
    18
    Je kan hcg sneller in bloed waarnemen dan in urine.

Groetjes en hopelijk een positieve test

Share This Page