Ik gaf in een ander onderwerp aan dat de sex gister iets minder fijn was omdat het stoten minder fijn aanvoelde. Het voelde aan alsof mijn bmmond laag stond? Geen idee of dat echt zo is. Nu zei iemand dat ik dan juist vruchtbaar was als je dat zo voelde. Maar nu lees ik juist dat tijdens je ei je bmmond hoog staat? Dus nu is mijn vraag.....wie weet iets over hoe het zit met eisprong hebben en de sex iets minder fijn vinden?
Hoi Lov23, Ik heb precies het zelfde gevoel gehad tijdens de seks gister. Alleen als ik met mijn vingers voel staat mijn bmm hoog, zacht en open. Dit kan best omdat ik nu een dezer dagen mijn eisprong moet hebben. Toch voelde het tijdens de seks alsof hij heel laag stond. Heel gek!! dus zou best kunnen dat je momenteel vruchtbaar bent en je eisprong moet hebben. Aan je banner te zien zou het goed kunnen!! Hoop je hiermee een beetje geholpen te hebben!
Naar mijn weten zit de BM laag en is hij gesloten in het begin van de cyclus, naarmate je eisprong nadert, tot na de eisprong zit je baarmoeder hoog en staat hij zelfs een beetje open wanneer je je eisprong hebt. Daarna, wanneer je vruchtbare dagen voorbij zijn komt hij terug laag te zitten en is hij gesloten. Wanneer hij laag en gesloten zit voelt hij aan als het topje van je neus, wanneer ju vruchtbaar bent staat hij open en voelt het zacht aan.
Dank je voor je antwoord. Lees idd nu net precies hetzelfde dan wat jij nu vertelt. Mijn banner staat zo omdat ik die verandert naar aanleiding van mijn ovutesten. Heb namelijk een mk gehad en pas sinds een 2-3 weken eindelijk een laag hcg. http://i.imgur.com/MijmUvt.jpg mijn ovu testen en als ik daarheen kijk is mijn ei idd geweest. Zo spannend. Maar was even in de war omdat ik juist lees dat na je ei je bmmon laag staat. Maar het kan dus ook gewoon pijnlijk zijn met ee hoge stand van je bmmond. Hopelijk komen er meer dames met ervaring hiermee...... en kunnen ze ons iets meer vertellen...
Ja ik voel nooit aan mijn bmmond maar klopt wat jij schrijft. Zo heb ik het ook gelezen. Maar schijnbaar kan het ook pijnlijk zijn terwijl je bmmond hoog staat...
Bij mij stond hij 2 dagen geleden laag en alles pot dicht en nu staat hij halverwege en voelt hard zoals puntje van je neus. Maar nog altijd geen positieve ovulatie test wel menstruatie krampen al 4 dagen zit op dag 25 Heb begrepen dat je baarmoeder hoog en zacht is als je vruchtbaar bent zodat als de penis naar binnen dringt en de zaadjes afgevuurd worden niet terug naar beneden hoeven te zwemmen haha Bij mij kon ik trouwens 2 dagen niet eens normaal mijn vagina in zo dicht zat alles
Druk met ovutesten maar lukt nog niet echt. Zit dus op het wachtbankje, maar probeer er niet teveel mee bezig te zijn (zucht alsof dat lukt). Het forum van 'zwanger na miskraam wie kletst mee' ging zo rap, dat ik hele dagen achter ZP zat om bij te lezen, niet bevorderlijk haha. Vind het contact erg leuk hoor, maar dat was te veel. Zijn jullie al weggeweest? (weekendje weg bedoel ik)
Ik ook niet maar probeer draadjes te voelen van mijn koperspiraal maar nog steeds niet gevoeld. En ik wil weten wanneer mijn eisprong is zodat, ik mij dan even in hou. 2 kids in 1 jaar is even genoeg ben zo vruchtbaar als wat
Midweekje ja maar vriend en dochter waren ziek Ach ja toch leuk gehad hoor Nee dan is het niet meer leuk hihi.... Maar je hebt dus een posi ovu gehad?
Ow echt? wat een timing Gelukkig dat het leuk was alsnog! Ben je er toch even uit geweest he, scheelt altijd. SuusD dacht van wel haha zelf heb ik geen idee dus we wachten maar af. Jij ook bezig met testen?
Ja echt.....ga je even ertussenuit krijg je dat. Ach ja.....dat is het leven tegenwoordig volgens mij hahahaha
Ik had gister ook een naar gevoel down there tijdens het stoten heel raar want heb ik nooit eerder gehad. Heb er eigenlijk niks achter gezocht, tot ik dit nu lees.. Nu ben ik ook wel erg nieuwschierig wat t kan zijn.. Mijn bmm zit ook hoog... Ik lees mee
Oh ja ik zie je eisprong! Ik zie bij jou echt een opbouw van licht naar donker naar licht. Dus tussen 9 en 10 feb + 14 dagen = volgende week donderdag testen!! Spannend!