Hee meiden.. Ik heb eerst een beetje rond gelezen voordat ik het topic opende.. maar ga toch even de vraag stellen... Ben voor het eerst aan het tempen sinds vorige maand, en heb netjes mijn eisprong gevonden. CD 13 ovulatietest positief, CD14 tempdaling. 1+2+3 DPO hogere temperatuur, maar op 4 DPO ineens een daling... (gisteren). Vandaag was hij weer hoog.. Op google heb ik gelezen dat een tempdaling op 4 DPO een slecht teken kan zijn... En op de zwangerenkaartjes heb ik ook geen daling kunnen vinden op 4 DPO. Wel later... (innestelingsdip zoals dat schijnbaar genoemd wordt ) Wat moet ik hier nu van denken ? Zegt die daling echt iets ? Of zegt het helemaal niets... Ik heb gisterennacht voor die daling wel een onderbreking gehad in mijn slaap... werd in de nacht wakker en ben er toen ook uitgegaan.. heeft dat invloed op mijn temperatuur van toen ik later weer wakker werd ? Hoop dat iemand iets weet....ervaringen hiermee ? Kan ik nog hoop hebben voor deze ronde ? Of maak ik me te druk Groetjes Slunae
hoi, Ik heb gelezen dat zo'n dipje ook een innestelingsdip kan zijn. Maar ik ben zelf een beginneling op dit gebied, dus ik durf het je niet met zekerheid te zeggen..... Maar ik hoop voor jou dat ik gelijk heb
Ik heb ook gelezen dat dit een innestelingsdip kan zijn.. De een krijgt die vroeg en de ander wat later. Hoop voor je dat het dus een innesteling is!
Hee bedankt! Ik hoop het natuurlijk... Vroeg me wel af of slaaponderbreking je temperatuur kon beinvloeden.. misschien dat er nog anderen zijn die iets meer weten hierover .. ?
Ik had zelf op 4dpo een innestelingsdip en teste op 9dpo licht positief met de kruidvattest het kan dus zeker!! Hier heb je een handige link over het temperaturen, ook staan er kaartjes met tekens van zwangerschap: Temperaturen: voor een beter inzicht in je cylcus | algemeen | artikelen
Ahh dat geeft hoop ! Thanx Heb die avond na die daling allerlei steekjes en krampjes gevoeld.. is dat toevallig ook herkenbaar ?
Ik thempte met mijn vorige zwangerschappen nog niet, dus weet niet of ik toen een dip heb gehad. Maar tijdens de innesteling voelde ik ook wat ongi achtige krampjes en steekjes in mn buik.. Die avond en de dag erna had ik wat bruin verlies (dacht toen eerst, ja hoor mn ongi komt er aan) maar 3 dagen later teste ik posi! Duim voor je!
Ik had ook gehoord van een innestelingsdip. Spannend zeg misschien ben je nu op dit moment wel zwanger!! Nog een paar dagen en dan weet je het, houdt je ons op de hoogte?
Wie weet.. hihi. Ik heb die dag erna allerlei steekjes gevoeld, en gisteren krampjes en zeurend gevoel.. maar dat heb ik vaker na mijn eisprong.. vandaag is wel extreem (7DPO) ..loop een beetje krom ervan.. vind het wel spannend! Hou jullie op de hoogte
Uh .. dat maakt het een beetje neutraal Maar da's altijd beter dan op 4 DPO al weten dat de dip een slecht teken zou zijn.. Ik wacht het gewoon 'rustig' af Bedankt voor je reactie en succes met zwanger worden!
Om dit topic ook maar even netjes af te sluiten... voor het geval iemand het ooit nog eens leest, en dan niet weet hoe het afgelopen is: Ik was deze ronde helaas niet zwanger! Ben nu weer een ronde verder, en deze keer wel iets afwijkends ten opzichte van vorige ronde, in plaats van een dip op 4 DPO, nu een enorme temp stijging op 4 DPO. Wie weet zegt dat iets Iedereen bedankt voor de reactie!