Hallo, Ik heb op 23 mei een miskraam gehad (6w1d) en hierna een week bloedverlies gehad. Het vruchtzakje ben ik toen ook gelijk die dag verloren. Toen is het bloeden een week weg geweest en nu heb ik sinds 4 juni al een week enorm veel bloedverlies. Verder geen krampen of stolsels alleen helder rood bloed. Weet iemand wat dit zou kunnen zijn? Menstruatie 2 weken na miskraam al? In de week dat het bloedverlies niet was , wel seks gehad. Moet ik me zorgen maken? Op 4 juni toch een kv2v5 test gedaan en lichte streep. Maar dit lijkt me van vorige zwangerschap toch? Groetjes Emmie
Hoi Emmie, Ik denk dat het toch je 'echte' menstruatie is, 2 weken na je miskraam. Houdt wel in de gaten dat je inderdaad geen krampen of stolsels oid hebt, dan heb je namelijk kans dat er nog restweefsel zit.. De posi test zal inderdaad nog van je zwangerschap komen. Als het bloedverlies nog langer blijft, moet je even contact opnemen met je ha/vk!
Ik werd 11 dagen na m'n tweede curretage ongesteld!! Gyn zei dat het ongeveer 4 à 6 weken zou gebeuren maar eerder dan verwacht, dus het kan! Maar idd zou het wel even in de gaten houden ivm rest weefsel.. Is er na je mk een echo gemaakt om te kijken of alles goed schoon was? Zo ja dan kun je uitgaan van een menstruatie!