hallo dames. weten jullie dat als je innestelingsbloeding hebt he heb je meer kans op 1 zwangerschap? want ik had 1 posi ovl test 14de feb en ik heb helemaal nog geen innesteling gehad en ik heb ook nog geen symptomen of is het te vroeg? en ik heb nog 1 vraag. omdat ik onregelmatige cyclus lange cyclus hebt en volgens mijn banner moet ik over 1 week orgi worden maar kan dat ook dat ik later orgi wordt ook al had ik 14 feb posti ovlu test? pff ben zo onzeker he gr x sweetyangel123
je hoeft niet altijd een innestelingsbloeding te hebben hoor. De een heeft het wel, de ander niet. Als je de 14e een positieve ovulatietest gehad heb, moet je normaal gesproken rond de 14 dagen later ongi worden... enne, de sym beginnen meestal pas als het vruchtje is ingenesteld. Bij mijn eerste zwangerschap kwamen mijn eerste "kwaaltjes" pas met 7 weken. Maar dat is natuurlijk voor iedereen verschillend...
hoi ik heb ook nog nooit een inestelingsbloeding gehad bij alebei me zwangerschapen niet en als je over een week pas ongi moet worden zou ik als ik jouw was gewoon nog even gedult hebben ik kreeg altijd pas klachten toen ik een week overtijd was maar iedereen heeft het weer anders en een test kan het aleen bevestigen
oke bedankt dames ik kan straks iets beter slapen ik heb nog 1 beetje hoop grx sweetyangel123 grx sweetyangel123
He meiden. Ik heb een week voor nod, ook bloed verloren. 1dag lang. Er zat wel helder bloed tussen. Ik heb soms steken in me onderbuik, en me onderbuik zeurt regelmatig. Ik heb niet het gevoel dat het raak ik... Weet niet zogoed, of ik nog moet testen .. Zou het een innesteling kunnen wezen? Of werd ik gewon eerder ongi, en was het gewoon een hele korte ongi?! Groetjes