ziek rond ei: wel of niet klussen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door gewoon Sanne, 20 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gewoon Sanne

gewoon Sanne Actief lid

6 jan 2009
    438
    0
    0
    Breda
    Ik ben sinds gisteren goed ziek, met ruim 38C koorts.
    Dit is, vreemd genoeg, de 3e maand achter elkaar dat ik ziek ben rond mijn eisprong. Ik weet niet of het verband met elkaar kan hebben, maar het wordt nu toch echt vervelend. :cry:
    In december en januari hebben we toch geklust, voor wat het waard was... Ik had toen ook niet echt koorts.
    Ik vraag me nu af of het wel goed is om het uberhaupt te proberen. Mocht ik zwanger raken (wat al niet waarschijnlijk is in deze situatie) zou er dan iets mis kunnen gaan met het kindje, omdat ik koorts heb tijdens de bevruchting?
    Ik baal ook, omdat ik voor de eerste keer vanaf het begin van mijn cyclus aan het tempen ben, een duidelijk kaartje kan ik nu wel vergeten.

Klopt het trouwens dat wanneer ik mijn temp van deze ochtend (38.3) invoer in FF, en hierbij 'Fever' aanvink, dat ie de temp niet verwerkt in het plaatje?

2. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    gewoon doorklussen meid, de natuur doet haar werk wel, grieperig of niet... ;) de zaad- en eicellen zijn al eerder gevormd en zijn dus gewoon 'goed', Als je lichaam er niet klaar voor is wordt je ook niet zwanger (hetzij door stress, ziekte enz enz) dus gewoon alle kansen benutten, en nu ook! klus ze! ;) en hoop dat je gauw weer opgeknapt bent! sterkte.

liefs humm

3. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Ben het met Hummie eens. Gewoon klussen! Mits je je daar wel goed genoeg voor voelt ;)
    Succes!

Deel Deze Pagina