innestelingsbloeding hoelang..?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door zonnestraal, 26 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

Ik zit met een vraag.

Ik heb op 19 november mijn vermoedelijke eisprong gehad. Deze denk ik ook gevoeld te hebben.

Volgens de calculator zou ik vandaag mijn innesteling hebben. Nou ook dit heb ik volgens mij. Buikpijn, niet lekker voelen en bij het naar de wc gaan wat rozig bloed op mijn papiertje.

Nou vraag ik mij af hoelang zo een innesteling duurt. Is dat maar een paar uur, een dag of kan dit ook een paar dagen duren?

Pffff.....wordt gek van deze onzekerheid op het wachtbankje.

Ervaringen please!

Dank je wel meiden

2. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    hey meis ik zit met hetzelfde.
    ik zit 5 dagen na mijn ei en 8 dagen voor NOD.
    had deze middag ook wat roze verlies op het papiertje en daarvoor enkele fikse steken gehad.
    vind het erg spannend.

ik duim voor je

3. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    here the same today... zot worden hé !!!

4. fanny1980

fanny1980 Actief lid

20 jan 2009
    230
    0
    0
    Jep, hier nog eentje...
    Ik heb mijn eisprong zo'n anderhalve week geleden gehad en ong. een week later ook roze/ bruinverlies bij het afvegen... Heb ook sterk het gevoel dat dit een innesteling zou kunnen zijn. Met vlagen blijft het roze/bruinverlies komen, maar er zet absoluut geen normale ongesteldheid door. Ik zou officieel morgen mogen testen, maar ik wacht even af tot maandag. Maar wat grappig om te horen dat jullie hetzelfde hebben... Zou het dan toch echt de innesteling zijn?! Durf het bijna niet te hopen...
    Groetjes Fanny.

5. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    oh ik hoop het zo
    heb nu aan beide kanten een erg trekkering gevoel in mijn onderbuik (banden?)

6. justme 28

justme 28 Lid

8 jun 2009
    29
    0
    0
    twente
    dag dames
    nauw ik het het zelfde.
    ik had volgens de kalender af gelopen maandag mijn innesteling moeten hebben.En die dag heb ik rose bruinige af scheiding gehad.
    Niet veel kon het met een inleg kruisje af, twee dagen en het was weg nu heb ik ook met vlagen een trekerig gevoel onder in de buik.Ik kan pas tegen 2 dec testen,en eigelijk wil ik het niet hopen want het menselijk lichaam kan je zo voor de gek houden.

7. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    bij mij vrees ik dat de ongesteldheid dan toch begint door te komen, had rood verlies daarjuist snik snik !!!

1 ding begrijp ik niet, kan het dat de innestelling voor 1 of andere reden steeds niet lukt !!! telkens ik cyclus 24 wat nu tweede keer is, heb ik super veel krampen als ik ms krijg, bij cyclus 29 voel ik niets op voorhand !!!

8. hallo,

Ik heb dit de vorige maand gehad ik wil jullie niet telleur stellen maar ik ben die maand gewoon ongi geworden.
    Het is bij mij op dinsdagochtend begonnen en dinsdag eind van de dag had ik er niks meer op zitten met vegen zeg maar.
    Maar ik hoop van harte dat het bij jullie wel goed gaat komen!!!!

Veel succes allemaal, liefs cindy

9. zonnestraal

ik weet niet wat het is, maar ik heb vandaag roodverlies. Ik snap het niet! Volgens mij ga ik toch echt weer ongesteld worden.

Daarom vroeg ik ook naar reacties hoe lang een innesteling duurt en hoe het eruit ziet.

Durf eigenlijk al niet meer te hopen.

Telkens als ik zo'n vijf dagen voor NOD zit begint het met rode afscheiding.

Zou mijn innesteling steeds mislukken? Moet ik naar de dokter? of overdrijf ik nu?

10. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    roodverlies is bij mij weer verdwenen...

11. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    IK WORD HIER ZOOOOOOOOO GEK VAN HE, deze momenten zijn echt niet leuk, brengt veel te veel stress met zich mee. ik moet het loslaten.............

12. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    hier niks meer, geen roze niks
    wel veel maagzuur

13. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    mamavanbo, wat is ons lijf aan het doen in godsnaam...

14. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    ik snap er ook helemaal niks van
    denk soms misselijk te zijn maarja dat kan ook weer goed tussen de oren zitten.

15. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    heb ms doorgekregen,juist potje geweend maar is over nu...
    de ha gebeld en hij zei dat het bij mij hoogstwaarschijnlijk vmk is geweest doordag het 5 dagen te vroeg is, maar dat dit eigenlijk een goed teken is, teken dat het allemaal wel werkt hier vanbinnen...

16. justme 28

justme 28 Lid

8 jun 2009
    29
    0
    0
    twente

Hitchke
    wat vervelend nieuws,en aan de ene kant ook wel goed je weet nu wel dat alles werkt.
    Hier is het wachten wachten.ik kan volgede week pas testen.

17. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    he wat jammer meid. succes voor de volgende ronde

hier net weer wat rozeverlies pfffffff

18. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Ik had t zelfde vorige week dinsdag.... maar jammer genoeg afgelopen maandag ongi geworden..
    Mijn ei heb ik ookg evoeld en "gezien" :p
    Ik had namelijk 7 en 8 nov een heel klein beetje rose verlies...
    Nu weten we wel een beetje zeker dat alles werkt zoals het hoort :p En nieuwe ronde nieuwe kansen he!

19. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,
    Ik heb het ook...moet pas dinsdag ongesteld worden (dan heb ik een cyclus van 27), maar gisteren wat roze en toen weer niets. Vanochtend beetje bruin en nu weer niets...raar hoor.

Vorige maand was het nog erger: toen had ik 4 dagen na het klussen bloedverlies en dat is t/m m'n ongi gebleven (3 weken in totaal dus!!). Maar dat was heviger in het begin dan nu.

Gek lichaam hebben wij vrouwen zeg! Gelukkig kan je hier lekker klagen :p

Weet iemand na hoeveel dagen je normaal een innesteling kunt hebben?

20. zonnestraal

Ik word hier ook zooooo gek van he...:(

Vandaag dus dat stomme bruin/ roodverlies gehad en nu weer niks.

Krijg promt ook nog ruzie met mijn ventje en dochter...:x

Deel Deze Pagina