ik ben ook snel op me tenen getrapt er hoefd bijna niks te gebeuren en ben zo vrezelijk moe nu pfff.Dat bruin/rood verlies had ik af gelopen maandag en dinsdag,vermoedelijke innestel dag dus wie weet.Ik probeer me niet al te gek te maken .
ik heb ergens gelezen dat een eitje ongeveer 4 dagen over doet om in de BM te komen, dus zou je 4 dagen na je ei al een innesteling kunnen hebben. ik heb t bij mijn eerste gehad, maar dat was gewoon op mijn nod. vandaar dat ik m ook niet herkend had en dus ook niet wist dat ik zwanger was
Hoi allemaal, Hier nog iemand met een vermoedelijke innesteling... precies 5 dagen na de ovulatie... Last van wat menstruatiekwaaltjes, zoals last van de onderrug en baarmoeder. Het was een halve dag ietsje bloedverlies.... ben heel benieuwd hoe het gaat aflopen. Mijn menstruatiecyclus is onbekend, dus kijken of ik volgende week haal zonder ms
wat blijft het toch spannend zeg pffff ik heb 's morgens altijd het idee wat misselijk te zijn maar kan ook zijn dat ik gewoon wat moet eten. nog een weekje geduld
Thanx! Bij mij zou het raar zijn, want het is dan vermoedelijk 9 dagen na de bevruchting (of 10). Heb vanochtend een KV test 2 voor 5 gedaan en ik zag een heeeel licht streepje! Ik zet 'm even bij de ASZ-club neer Morgen maar weer een testje doen!
Wat ik trouwens heb gelezen is dat de reis tot innestelling gemiddeld 7 dagen kan duren. De meesten doen er 5 dagen over, maar er zijn ook reisjes van 10 dagen na bevruchting bekend! Kan dus alle kanten op, dus doosje77 het kan zo zijn! Loop trouwens nu wel steeds naar de wc voor een check:x ben er beetje veel mee bezig @mamavanbo: wat eent toestand he??
oh Doosje spannend meid ik duim me te pletter hier zag ik deze morgen ook dat ik een donkere (paarse) tepel heb ???????
Mamavanbo ik ben ook voor jou aan het duimen!! Ik lees dat je wel de symptomen hebt.... Wanneer kan je testen??
Nu al vierde dag op rij bruin/ rood verlies, is dit nu normaal?? Wordt er gek van. Ben zo emotioneel als een doos...... Denk toch dat ik over twee daagjes maar alvast een testje ga doen, voor mijn gemoedsrust. @ Doosje: Wat spannend he!
Zonnestraal dat zou ik ook doen meid lees op internet wel meer dat de innestelingsbloeding kan duren tot vlak voor NOD (dag ervoor) wie weet bij jou ook ik duim voor je
@mammavanbo: Dat ga ik ook zeker doen. Maar het gekke is dat ik dit elke cyclus weer heb. Bij het zien van de afscheiding krijg ik meteen het idee dat het einde oefening is. Wat wordt je hier onzeker van zeg! Maar ik lees in het andere topic over Bruin, rood en slijmverlies dat meerdere vrouwen hier last van hebben en dat ze er toch gewoon zwanger mee worden, dus misschien toch? pffff
wou dat ik weet terug kon naar de situatie voor mijn eerste zwangerschap, toen was ik er veel minder mee bezig, had geen idee van mijn cyclus en was fluitend al 11 weken heen voor het kwartje viel dat ik toch al lang weer eens ongi had moeten worden. ik had de innesteling voor ongi aangezien dus was ik al een maand verder als ik had gedacht maar wat is dat lekker, geen 3 dagen broekstaren en ik heb alle symptomen al gehad, die dan uiteindelijk tot niets leiden..... vorige maand gevoel dat ik spierpijn in mijn borsten had, en misselijk, en opgeblazen, en gewoon 4 dagen te vroeg ongi :x naja, hier ws net ei gehad, goed geklust, dus we wachten weer af......
Meiden ik heb jullie topic al ff gevolgd en wil jullie heeeeeel veel succes wensen Hoop voor jullie allemaal dat het zo mag zijn
Dank je wel fioon, jij ook heel veel succes. De eerste keer ging het er idd vele malen gemoedelijker aan toe. Was er toen ook niet zo mee bezig. En we wachten gewoon weer even af...
Idd, de eerste helemaal (was een prachtig "ongelukje"), de tweede iets meer bewust, maar dat is alweer 7 jaar geleden! Klinkt heel ouderwets, maar toen hadden we nog niet eens ovulatietesten! Ben er nu veel meer mee bezig voor de 3e. We willen toch graag nog een 3e na zoveel jaar. Hebben net afgelopen koninginnendag alles verkocht... Maar goed, mijn bloedverlies is alleen gisteren geweest en ook precies 5 dagen na ovulatie... ben dus heel benieuwd. Menstruatieklachten zijn weer weg. Hopelijk heeft het een fijn plekje gevonden om zich te nestelen.... we wachten af!
Weinig nieuws! Alles nog rustig, dus geen ms. Bij jou dan mamavanbo? behalve de misselijkheid? Weet niet of je al meer kinderen hebt (je naam lijkt wel zo...) Ik heb eigenlijk nooit verschijnselen zo vroeg al gehad...
Ik heb m'n testjes (ja..meervoud haha) bij Ovulatietesten en dan ASZ-club gezet...Spannend!!! Ben hard aan het duimen voor jullie!!