ja hoor heb twee meiden. eentje van 4j en eentje van 2j. normaal moet ik mijn naam nog aanpassen hihi ik denk dat ik misselijk ben (kan tussen de oren zitten), daarnet weer enkele fikske steken maar meer de darmen denk ik. ale volgens mij zat het wat hoger dan de baarmoeder. kan wel heel moeilijk naar de grote wc. en nog een iniminie rozeverlies.
Vanochtend opgestaan met veel bloed op mijn inlegkruisje. Maar ik heb niet het idee dat dit de duivels zijn. Want als ik ongesteld ben, dan heb ik ook altijd pijn in mijn spieren van onder. Wat is er met mijn lichaam aan de hand? Wordt hier zoooooo gek van he!...:x
loopt allemaal zo raar he Zonnestraal. waarom moet ons lichaam het toch zo moeilijk maken. heb 1 broek die ik vorige week nog aan had en die past me nu ni meer????
Hee Hoi! Ik heb een paar dagen geleden gepost op dit topic, had idd ook last van rood/bruin verlies in de week na mijn eisprong en ik kan nu bevestigen dat dit idd een innestelingsbloeding is geweest, want ik had vandaag met 1 dag over tijd een dikke positieve test! Het bruinverlies begon zo 1 week na mijn eisprong en hield aan tot ong. 1 dag voor mijn NOD. Heb er nu geen last meer van... Succes meiden!
De eerste dag was het bruin/ rood, echt oud bloed zeg maar, de dagen erna werd het roze achtig... Wanneer heb je je NOD?
meiden ik heb het even gevolgd bij jullie wat spannend zeg!! @ fionna: leek het bij je 1ste kindje dan zo erg op een ongie? Voor de meiden met al een posi test van harte gefeliciteerd!!!!
Mammavanbo, wat betreft de verdere kwaaltjes: Ik heb al ruim een week last van ontzettend pijnlijke tepels en verschrikkelijk veel trek in zoetigheid. Had ik bij mijn eerste zwangerschap ook en toen ben ik zo'n 30 kilo aangekomen! Wil ik nu niet meer, dus dat wordt opletten geblazen! Hou me op de hoogte mammavanbo, erg spannend!
Fanny dank je hier is het rozeverlies voorbij en ook vanbinnen is het schoon. er zat nu wel wit slijm aan mijn vinger (schaam schaam)
Ik had 1 dag voor mijn NOD (vorige week woensdag) een kleine druppel bruin bloed verloren... Misschien de innesteling? En tot op heden nog niet ongi, maar de tests zijn negatief!!!
Bij mij is het nog steeds rustig op ms gebied. Ik denk dat het eitje niet is ingenesteld, want ik heb af en toe zeurderige pijn in de onderbuik, het komende ongesteldheidgevoel. Verder sinds vrijdag hoofdpijn. Maar goed, het is de 1e ronde en ik ben al een oudje! Ik zei uit de gein al tegen man: of het is niet gelukt of het zijn er gewoon 2 die het nu al moeilijk maken hahahaha Mijn cyclusduur weet ik niet (heb mirena gehad) maar als de L Fase 14 dagen duurt, dan zou ik 7 december kunnen testen. Tenzij de ongi wel komt (waar ik eigenlijk al wel vanuit ga, ondanks de bloeding op dag 5 na eisprong) @ fanny: gefeliciteerd! @mamavanbo: de NOD komt eraan!
@sanne: ik durf het niet te zeggen! een innesteling kan soms 10 dagen na eisprong nog plaatsvinden...
meiden, ik heb dit ook.. ik heb afgelopen dinsdag avond waarschijnlijk mijn eisprong gehad( positieve ovu test gehad,rekbaar slijm gehad zondags en maandags, en dinsdag avond dus die pijn in me lies links onderin) en nu heb ik sinds gistere avond rose/rood bloed met slijm (veelste vroeg voor een menstruatie want die zou pas dinsdag 8 dec moeten komen) hopelijk kunnen jullie mij iets meer duidelijkheid geven door te zeggen wat jullie hiervan denken.. Liefs!
@moontjee, klinkt wel zo! Afwachten dus O ja, ik heb gisteren stiekem een clearblue testje gedaan. In eerste instantie niets, maar vandaag zag ik toch een inieminie lijntje..... wat denken jullie ervan?
Moontjee klinkt zoals bij mij, hopelijk is het een innesteling Assie oooooooooh spannend, kan je er een foto van maken? zou binnen een paar dagen nog een testje doen
hmmn, ik wil je echt niet teleurstellen hoor.. maar kan het geen indrooglijntje zijn? ik hoop echt met heel me hart dat het inderdaad positief is. over 3 dagen ofzo nog een keer testen?? wat ik nog wou zeggen ik heb ook pijnlijke tepels.. is dat positief ?