innestelingsbloeding hoelang..?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door zonnestraal, 26 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    tepels zijn een heel klein ietsje gevoeliger, maar normaal heb ik dus veel last van pijnlijke borsten en tepels na mijn ei en deze ronde niets.

2. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    ik heb als ik eraan kom dat ze beetje pijn doen

3. assie74

assie74 Lid

8 nov 2009
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien domme vraag, maar wat is een indrooglijntje??? ik heb de test met de gekleurde voorkant. Dus er komt sowieso een blauwe streep in het testvak te staan. Dan moet er van het andere lijntje een + van gemaakt worden.

ik zal eens kijken of ik er een foto van kan maken.....

het was een eind van de middagtest met veel thee, dus ik ga morgenvroeg nog eens een poging wagen. Is 2 dagen later dan...

4. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    oh dan weet ik het ook niet.. probeer maar een foto te maken ja;)

5. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Ik weet het ook niet, we wachten het wel weer af ;) Over een paar dagen weer testen, hopen dat er dan meer duidelijkheid is!
    En hoop dat 7 december voor jou positief bericht is!

Liefs Sanne

6. assie74

assie74 Lid

8 nov 2009
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    ben ik weer. Ik heb gisteravond nog een testje gedaan en die was negatief. Het is ook veel te vroeg natuurlijk, aangezien het 7 december 14 dagen na eisprong is en afgelopen vrijdag de hopelijke innesteling is geweest. Dus heb besloten: niet testen voor 7 december;)!!!! (asl de ms uitblijft.:).)

@mamavanbo: ikmaak er gen foto van... dat je niet zit te wachten op een foto van een andere vrouw haar plasstaafje.... hihi
    @ sanne: wanneer kun je testen?

7. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    Assie iedereen doet dat hier toch hun testje laten zien, zo raar is dat niet hier op de site hoor.

hier vandaag enorm draaierig opgestaan, mijn borsten worden nu wat gevoeliger en heb veel wit slijmverlies. af en toe ongigevoel.

8. Maya82

Maya82 Actief lid

9 nov 2009
    337
    0
    0
    België
    hey meiden,

ik heb hier ook een klein vraagje... niet naar onderstaande banner kijken, want volgens mij klopt deze van geen kanten :)

morgen is normaal mijn innesteldag, maar vanochtend heb ik zo wat bruinig slijm op men papiertje gehad...

zou enorm snel zijn bij mij natuurlijk, maar men man zegt ook dat men borsten dikker zijn en ze zijn veeeeeel gevoeliger en dan zwijg ik maar over men buik...

iemand een idee of dit kan ofzo?!

knuffels

9. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    ik heb de dokter gebeld omdat ik nu ook roodverlies heb/heb gehad
    ze zeiden dat ik moest afwachten. en dat het ook een innestelbloeding kon zijn. of menstruatie.
    als ik hevige buikpiijn zou krijgen moet ik bellen.
    dus afwachten maar

10. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    dames volgens mij is het raak hier
    heb uit nieuwsgierigheid een ovutest gedaan en die is knal positief, gisteren was die nog wit

11. assie74

assie74 Lid

8 nov 2009
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik weet het wel van die testen hoor! Ik heb sommigen ook al zitten bekijken....

vraagje @mamavanbo: waarom doe je een ovutest? ben nieuwsgierig naar de theorie erachter ???????

Ik heb nog geen gevoelige borsten, maar volgens mij heb ik die ook nooit gehad. Ik heb wel een gevoelig baarmoeder (heb de laatste maanden veel buikspieren getraind) en bij stevig doorlopen steken in de lies. Maar goed zoals ik al eerder zei: of ik wordt mega ongesteld (want loop al 4 dagen met gevoelige buik en onderrug, duurt normaal nooit zo lang voor ms) of het zijn er 2!!! hahahaha

we wachten verder af

o ja mamavanbo: succes!!!!

12. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    ik deed die maar uit nieuwsgierigheid omdat die soms al vroeger op een zwangerschap reageren.
    en hij was gisterenavond echt negatief en nu dik positief

13. assie74

assie74 Lid

8 nov 2009
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    ga ik dat ook eens proberen...

mamavanbo:Bij jou komt het moment echt heel dichtbij nu! Spannend

14. lady1978

lady1978 Lid

14 jun 2009
    84
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi,

Ik heb even met jullie mee gelezen ... en ik had zondag 22 nov mijn ei (gevoeld + ovutest). Nu heb ik vandaag echt fikse steken in het midden van mijn onderbuik als ik verkeerd beweeg... raar he? verder worden mijn borsten ook steeds elke dag wat gevoeliger...
    zo 6e is mijn NOD...

herkennen jullie die steken ook?

Groetjes,

15. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    die steken heb ik vandaag dus ook al de hele tijd......afwachten maar.

16. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    hier ook af en toe steken
    spannend!

17. Sunshine1975

Sunshine1975 Actief lid

1 feb 2009
    264
    0
    0
    Ik kan alleen zeggen dat ik het toen niet heb gehad.
    Dus is bij iedereen verschillend

Suc6

Gr Sun

18. Sunshine1975

Sunshine1975 Actief lid

1 feb 2009
    264
    0
    0
    Ik heb mijn banner op de dag van mijn mk gezet want toen begon ik het kwijt te raken. En hopelijk klopt mijn cyclus nog.Anders moet ik mijn banner veranderen.

Gr Sun

19. assie74

assie74 Lid

8 nov 2009
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik herken niet echt de steken, bij mij is het meer een zeurderige kramp. Zijn deze echt in je baarmoeder? Wat betreft mijn borsten: soms denk ik dat ze groter zijn.

Ik vind het sowieso lastig, misschien herkennen jullie het wel, dat je alle krampjes, gevoelens, etc gelijk aan een eventuele zwangerschap te danken zijn. Mijn man belde net nog (is in buitenland) en waarschuwde er nog voor dat ik ook zo een giga ms kan krijgen natuurlijk. En stel dat het afgelopen vrijdag een innestelingsbloeding was, dan kan het nog fout gaan, want dat gebeurt in 40% van de gevallen geloof ik. Blijf het wel raar vinden dat ik de zeurderige pijn in de baarmoeder hou en dat er verder niets los komt, zoals bloed. Bij mijn vorige 2 zwangerschappen had ik totaal geen klachten of dingetjes (of ik ben ze inmiddels vergeten), behalve de liezen aan het einde.

Maar herkennen jullie dit, ik bedoel alles op een eventuele zeer gewenste zwangerschap te gooien?

@sunshine: jij ook succes. ik neem aan dat je 34 bent en voor een 1e kindje gaat?

20. lady1978

lady1978 Lid

14 jun 2009
    84
    0
    0
    NULL
    NULL

Deel Deze Pagina