Ook wel wat zeurend gevoel aan de linkerkant bij mijn lies en idd borsten die gevoeliger zijn en wat groter lijken QUOTE] Die lies heb ik ook, met name als ik grote of snellen stappen neem.... Ik herken met helemaal in het eigenlijk niet teveel aandacht willen geven aan symptomen, maar het toch weer doen. Eigenlijk is zo'n forum ook heel slecht he?
ja verschrikkelijk.... heb nog nooit zoveel fake kwalen gehad..... maarja, zoveel lotgenoten maken het wel weer dragelijk
nou laten we hopen dat we allebei zwanger zijn ik heb normaal ingetrokken tepels zeg mar en sinds een paar dagen liggen ze er gewoon op en zijn ze gevoelig liefs!
ik lees overal wel dat het erbij hoort maar toch het is een teken dat de baarmoeder aan het werk is. kan dus goed of slecht zijn he
oh ik hoop het zo meis en wat denk je van mij ? ik weet het niet hoor heb anders nooit zo'n gevoelige tepels
hallo. ik heb gister ook roze verlies gehad. en dat terwijl ik volgens mijn vorige cyclus nu nog geen eisprong zou hebben gehad. of dan toch wel? 3 dagen geleden had ik wel steken aan 1 kant. roze afscheiding is nu ook inmiddels weer verdwenen. het lichaam blijft appart. groetjesss layla
ja en je lichaam maakt je zo onzeker.. ik hoop echt dat ik zwanger ben dan kan ik iedereeen in de familie een mooi kerstcadeautje geven
Het blijft spannend om dit allemaal te lezen! Mammavanbo, wat ontzettend spannend! Je kwaaltjes klinken erg herkenbaar! Hou ons op de hoogte! Groetjes Fanny!