ik weet nog ni hihi NOD is zaterdag, misschien vrijdag dan. of misschien wel op sinterklaas als er geen ongi is en jij?
Ja, ik heb nog steeds af en toe dat ongigevoel... best eng is dat hoor! Maar ik weet dat dat er gewoon bij hoort, da's het groeien van de baarmoeder en het rekken van de banden etc. Het wordt wel wat minder en voelt wat lichter dan bij een ongesteldheid... Ben ook wel nieuwsgierig naar wanneer je gaat testen mammavanbo! Groetjes Fanny!
Hey meiden, Lastig he om je in te houden voor het testen. Ik heb sinds gister dat ik af en toe wat steekjes heb links onder in mn buik. Maar misschien wil ik het ook wel te graag en ben je veels te veel gefocust. Heb nog niet echt gevoelige borsten maar is dat echt een kwaal wat je altijd krijgt? Liefs Femke
Hoi allemaal, Hier alles nog rustig, tenminste.... dat hoop ik natuurlijk niet. Ik ga even van het forum af, want ik merk dat ik mezelf helemaal gek maak met alle dingen die ik lees en op mezelf projecteer. Moet wat nuchterder blijven (zelfbescherming????) Als ik iets lees, dan denk ik gelijk: heb ik dat ook??? Voor mijn gevoel heb ik nu hele zware borsten, maar ja is dat ook zo? Man vindt ze ook groter (is paar dagen weggeweest), maar ja, had hij wel een goed beeld bij de gfrote voordat hij wegging hahaha Heb vanochtend test gedaan en die was negatief. Nu kan ik volgens de cuclusplanner pas 7 december testen, dus ook veel te vroge gedaan. Vandaar dat ik even stop met het forum bezoeken (als ik mezelf kan inhouden) Iederen veel succes met alle testen en volgende week ben ik weer in de lucht!! groetjes!!!!
hoi meiden ze zeggen wel eens dat als je ovulatie test posi is als je bijna je nod dag hebt.Dat je dan ook zwanger kan zijn.wie weet er wat meer van?? Als ik uit ga van mijn laatste cyclus had ik gisteren mijn nod dag.maar eergisteren een test gedaan maar die was negatief.Maar voor het zelfde geld duurd mijn cyclus nu wel iets langer pfff wat een spanning.
Tja, zoals jullie aan mijn banner kunnen zien ben ik toch echt ongi geworden. Ik baal ervan! Na mijn eitje krijg ik steeds weer opnieuw bruin en roodverlies. Dan weet ik eigenlijk al 100% zeker dat het die ronde niet gelukt is...:x Wordt hier erg onzeker van....
Hoi meiden, Bij mij was het dus een innestelingsbloeding! Vanochtend getest en binnen een halve minuut gaf de test zwanger aan! @mamavanbo: probeer anders de digitale test, is wel wat duurder maar wel heeeeel duidelijke! Op naar kindje 3!
@Mamavanbo, het lijkt wel of ik een streepje zie op de tweede foto! Ik had bij de zwangerschap van mijn eerste ook pas met 4 dagen over tijd een positieve test, met twee dagen over tijd testte ik nog negatief, dus nog eventjes wachten... Wat spannend zeg, maar zolang er geen ONG. is... Groetjes Fanny