Wie gaat mee met de cervix methode aan de slag?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lolieken, 7 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Heb op de zoek knop geduwd en gezien dat er veel topics zijn over het cervixslijm maar het leek me leuk om een topic te openen voor dames die er iets intenser mee bezig zijn zodat we wat "ervaring" kunnen uitwisselen. :)

Hopelijk zijn er kandidaten!

Ik heb eigenlijk pas het cervixslijm ontdekt. Ik kende het al maar begon er terug over te lezen. Nu pas "denk ik" dat ik toch meer eisprongen moet hebben dan ik dacht? Ik heb maar een paar keer per jaar mijn maandstonden vaak zit er maanden tussen voor de volgende cyclus. Maar wat ik wél vaker heb is dat rauwachtig slijmverlies. Zou ik dan toch meer eisprongen maken? Maar gewoon niet snel genoeg ongesteld worden zou dit kunnen?

Voor iedereen die me naar de gyn wil doorverwijzen. Ik heb al meerdere onderzoeken gehad en het is bij mij gewoon niet duidelijk. Ik kies er bewust voor om geen verdere onderzoeken meer te doen en de natuur zijn gang te laten gaan. Maar ik wil wel mijn eigen lichaam leren kennen. :) De conclusie was dat ik wel eisprongen krijg maar weinig. Doordat ik zo weinig menstrueerde.

Nu ben ik er plots dus niet meer zo zeker van!

Dus wie wil er met mij aan de slag? ;)

Bij mijn controle vandaag viel het mij op dat mijn schede véél "slijmeriger" aanvoelde én vochtiger. Als ik dan voel kan ik al héél kleine draadjes trekken van een 2cm. De kleur is helder met hier en daar toch nog wat wit in. De dagen er voor had ik dit helemaal niet. Dus ik veronderstel dan dat mijn lichaam zich begint voor te bereiden? Ik zit vandaag op dag 13 van mijn cyclus dus dat kan eigenlijk allemaal kloppen.

Wat denken jullie?

Deel Deze Pagina