Innestelingsbloeding is dat nou...........

Discussion in 'Zwanger worden' started by Muisje1981, Dec 26, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Muisje1981

Muisje1981 Actief lid

Dec 26, 2006
    254
    0
    0
    ......de 20 of 21ste dag van je cyclus of 6 dagen na je ovulatie/eisprong? Ik snap het niet........ :(

2. Niet meer actief

Als je bij calculator alles invuld is het 5 a 7 dagen ernaar....tenminste dacht ik... :oops:

3. Niet meer actief

ja, innesteling gebeurt meestal zo'n 7 á 1o dgn dpo! Maar mocht je rond deze tijd een bloedinkje gehad hebben, niet meteen helemaal blij worden, want het kan ook loos alarm zijn...Er zijn er nl hier op het forum die dit gehad hebben en toch ongi geworden zijn!

4. Muisje1981

Muisje1981 Actief lid

Dec 26, 2006
    254
    0
    0
    Wat is 7 a 1o dgn dpo?

Ik juig nooit te vroeg!

5. Muisje1981

Muisje1981 Actief lid

Dec 26, 2006
    254
    0
    0

6. Niet meer actief

7 a 10 dagen na je eisprong!

7. Muisje1981

Muisje1981 Actief lid

Dec 26, 2006
    254
    0
    0
    Aha oke thx.

8. Niet meer actief

Heb je een bloedinkje gehad?Spannend hoor!

9. Muisje1981

Muisje1981 Actief lid

Dec 26, 2006
    254
    0
    0
    Is bruinverlies ook een bloeding weet jij dat Carmen? Ik heb echt nog nooit bruinverlies gehad zo vroeg in een cyclus, en al helemaal niet tijdens mijn eisprong. En ik kan me ook niet voorstellen dat ik vandaag mijn eitje heb ik heb echt het gevoel dat hij allang geweest is omdat ik dan altijd elas. slijm heb enzo nu heb ik alleen maar dik witverlies/geelverlies en dan net een beetje bruinverlies gek he?

10. Niet meer actief

Een innestelbloeding hoort rood te zijn. Dat bruinverlies is oud bloed, restantje van je vorige ongi. Maar het lichaam is een raar iets en kan erg onvoorspelbaar zijn! Ik heb normaliter altijd 1 dag voor ongi al beetje bruinverlies.En vorige cyclus had ik het al 5 dagen van te voren.Geen idee waarom!Dus we kunnen ons iedere maand wel weer gek maken om iets dat 'anders dan anders' is, maar je schiet er helaas niets mee op! Succes meis, ik duim voor je dat je goed geklust hebt!

11. Niet meer actief

Trouwens, dat dikke witverlies is normaal hoor na je ei, dus ik denk ook dat hij al geweest is hoor!

12. Muisje1981

Muisje1981 Actief lid

Dec 26, 2006
    254
    0
    0
    Weet je ik word af en toe gek van mijn lichaam hihi, maar ik voel gewoon dat hij allang is geweest ik snap er niks meer van weet je dat Carmen!
    En als ik mijn ei heb voel ik dat meteen aan mijn tepels die zijn dan supergevoelig niks van gemerkt deze cyc tot nu toe dan. En ook geen slijm gezien hoor, ja wel 1.5 week geleden heel vreeeemd!

13. Niet meer actief

Als je twijfelt zou ik gewoon nog ff doorklussen om de dag ofzo. Maar aan je afscheiding lijkt mij dat hij echt al geweest is.Wat die gevoelige borsten betreft, ik heb er nooit last van gehad.Maar de afgelopen 2 cycli opeens wel, de 1e keer een week na mijn eisprong en de laatste keer al vanaf de dag dat mijn eisprong was.Ook mijn menstruaties zijn sinds 2 maanden pijnlijker en heviger.Heeft toch allemaal met( veranderende) hormonen te maken.Je moet er maar niet te veel bij stilstaan anders word je helemaal gek!

14. Muisje1981

Muisje1981 Actief lid

Dec 26, 2006
    254
    0
    0
    Af en toe zie ik door de bomen het bos niet meer hoor :(
    Ik mag nu wel zwanger worden vind ik hahahah dit word de 19de ronde of de 20ste ik weet het niet eens meer :oops:

En ik hoop dat iedereen maar heeeeeeeeel snel zwanger word;)

Dikke kus van mij.

Ga nu lekker plassen en dan een taartje eten :oops:

15. Niet meer actief

Zo, dan mag het wel eens raak zijn!Ben je al eens naar de huisarts gegaan?Eet smakelijk!

16. Muisje1981

Muisje1981 Actief lid

Dec 26, 2006
    254
    0
    0
    Ben ik weer ;)
    Ja ben na een jaar naar de huisarts geweest, en alles was goed werden doorver. naar gyn. testen zijn gedaan laatste was een HSG pijnlijk! een baarmoederfoto is dat en die was ook goed, dat was in aug '06, en als we in feb niet zwanger zijn moeten we terug!

Share This Page