hoi meiden ik heb een vraag. ik zou volgens banner 24.25 december vruchtbaar zijn. heb 24,25 en 26 december ovulatie test gedaan maar deze was negatief. nou heb ik op 8 december me menstruatie gehad. ga ik vanavond (26 december) naar toilet zie ik tot me grote verbazing dat ik bloedverlies heb maar heel weinig en heel helder rood. Nou lijkt het totaal niet op menstruatie en heb ook helemaal geen menstruatieklachten. zou dit innestelingsbloed kunnen zijn. en heeft iemand van jullie hier ervaring mee. alvast bedankt monique (alias poeipoei)
Hoi Monique, Misschien is je cyclus opeens korter, en had je vorige week al ergens je eisprong. Misschien heb je toen geklust en zou je nu misschien heel goed een innesteling kunnen hebben? Ik heb deze maand nu ook opeens een cyclus van 24 dagen...... Nadat ik de afgelopen maanden een keurige cyclus van 28 dagen heb gehad, dus kan het zomaar! Gr. Kari
je banner is ook mar een richtlijn , je moet je daar niet op vast pinnen , door het tempen kwam ik er ook achter dat me eisprong soms een dag eerder of later was dan de banner