Hoi, Misschien een niet te snuggere vraag, maar heb je na een miskraam een andere kans op een innestelingsbloeding dan wanneer je geen miskraam hebt gehad. Ik had nl de vorige 2 keer geen innestelingsbloeding. Ik vloei nu een beetje en hoop dat het een innesteling is. Nu dacht ik dat dit misschien wel te maken kan hebben met de miskraam/curretage. Er is toch behoorlijk wat gebeurd daarbinnen 2 maandjes geleden. De afgelopen menstruatie was ook anders dan anders, dus kan het zijn dat je meer kans hebt op een bloeding tijdens de innesteling dan anders?? Vast niet, maar ik hoop het zo!!
Ik geloof dat net een paar dagen voor je NOD pas een innesteling plaats vind. Mijn gyn vertelde dat het ongeveer rond de 10 dagen na de bevruchting dat het eitje pas innesteld in je baarmoeder, ook mede door de vraag van mij na 3 dagen overtijd te zijn dat ik wat roze/bruin klein beetje van die afscheiding verloor. Dat was waarschijnlijk toch van de innesteling nog. Maar dat was naar mijn NOD en wist ik dat ik zwanger was. Ik heb een hele regelmatige cyclus en misschien heb je wel een hele vroege eisprong gehad. Want die heb ik ook wel eens gehad terwijl ik toch een regelmatige cyclus normaal heb. Groetjes Anna.
Zover ik weet heb je na een miskraam niet méér kans op een innestelingsbloeding. Een innestelingsbloeding ontstaat doordat het vruchtje zich in de baarmoederwand nestelt en daarbij een bloedvaatje beschadigt. Ik denk niet dat eerdere miskramen hier invloed op hebben. Wat betreft je laatste menstruatie....dat is heel normaal, dat deze iets anders was dan normaal. Je cyclus kan na een miskraam even van slag zijn en bij sommige vrouwen duurt het zelfs (helaas) heel lang voor ze weer een menstruatie krijgen. De lengte van je cyclus kan ook de eerste paar mnd iets anders zijn dan je gewend bent. Dan zou het nu b.v. zo kunnen zijn dat je cyclus iets korter is en dat je idd een innestelingsbloeding hebt gehad. Even afwachten dus nog