Ovulatietest vraagje

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Prinsessa, 27 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Prinsessa

Prinsessa Niet meer actief

Even gauw een vraagje meiden; zoals jullie zien heb ik op CD 14 mijn piek gehad en de test is vandaag, cd 15, alweer negatief. Ik weet dat je ei normaal gesproken 24-48 na een positieve test springt, maar kan ik hieruit opmaken dat ik mijn ei al heb gehad of kan je daar niks over zeggen aan de hand van ovulatietestjes?

Bekijk bijlage 302141

2. Ligakoekjuh

Ligakoekjuh Fanatiek lid

3 mei 2010
    1.195
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik lees even mee .. heb dezelfde vraag :)

3. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Je ei springt (gemiddeld) 12 tot 48 uur na je lh-piek.

4. Prinsessa

Prinsessa Niet meer actief

Bedankt voor de reactie :)

Je kan dus eigenlijk niet zien aan de test na de positieve test zien wanneer dit ongeveer is? 12-48 uur is zo'n ruim begrip haha. Jammer :p zou het wat makkelijker maken...

5. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Klopt!
    Door ook te tempen weet je (achteraf!) wel op welke dag je eitjes is gesprongen.
    Je kunt zelfs een posi-ovutest hebben zonder dat je eitje springt.
    Soms 'probeert' hij het dan opnieuw en lopen je ovutesten dus weer opnieuw op.

6. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Je ei springt zon 24-48 uur na het begin van je lhpiek.. Dus niet pas na je piek..

Als ik een posi ovutest heb, springt m'n eitje 2 dagen laten, dus zeker 36-48 uur..

7. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Dit :)

Gewoon twee dagen gezellig maken ;) niet erg toch :D weet je zeker dat je goed zit...

Deel Deze Pagina