Zwanger worden en afscheiding

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door zonnetje1993, 19 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnetje1993

zonnetje1993 Actief lid

14 jan 2014
    165
    74
    28
    Beste iedereen,

Ik heb al een tijd last van een vies ruikende afscheiding.. Meerdere keren bij de dokter en gynaecoloog geweest, zij konden niks vinden.. Alles was dus goed.. Nu willen mijn vriend en ik graag voor een kindje gaan maar ik durf het niet door die vieze afscheiding, ben bang dat het schadelijk is voor het kindje.
    Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben?

Alvast dankjewel!

2. jaleisha28

jaleisha28 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.949
    56
    48
    Zaandam
    Ik heb het enkel gehad door echt een verstoorde zuurgraad...
    Door bijv. te vaak vochtig toiletpapier te gebruiken, wassen met zeep dat soort dingen....
    Je baarmoeder is afgesloten tijdens zwangerschap, denk niet dat je afscheiding hier kwaad kan.

3. zonnetje1993

zonnetje1993 Actief lid

14 jan 2014
    165
    74
    28
    Dankjewel voor je reactie! Ben voornamelijk bang dat sorry voor de woorden, het sperma niet overleeft ofzo langs deze afscheiding.. Misschien haal ik gekke dingen in me hoofd.. Verder geen mensen met ervaring??

4. xzonnetjex

14 okt 2015
    68
    0
    0
    Hoi Zonnetje1993,

Ik begrijp je vraag. Je zou denken dat er iets uit balans is waardoor je de vieze afscheiding krijgt. Ik had het ook jaren achter elkaar. Vreselijk... toen ben ik er achter gekomen dat ik niet tegen inlegkruisjes kan en geparfumeerd maandverband. Ik ben daar van af gebleven en nu heb ik zo goed als geen afscheiding meer. Overigens kan het een zwangerschap niet in de weg staan lijkt me. Maar probeer eens af te kicken van inlegkruisjes enzo. Gebruik een maand lang wc papier. Is geen comfortabel gevoel. Maar waarschijnlijk heb je, net als heel veel andere vrouwen die ik ken, wel hetzelfde als ik.

5. xzonnetjex

14 okt 2015
    68
    0
    0
    Ps bij menstruatie zou je overigens parfumvrije maandverband kunnen gebruiken

6. zonnetje1993

zonnetje1993 Actief lid

14 jan 2014
    165
    74
    28
    Dankjewel xzonnetjex voor je reactie.. Ik gebruik eigenlijk amper inlegkruisjes.. Ben jij zwanger geworden ondanks de afscheiding? Of dat niet? Misschien dat ik iets van een allergie test moet doen..

7. xzonnetjex

14 okt 2015
    68
    0
    0
    Ik heb er nu al een paar jaar geen last meer van. Ik heb nooit geprobeerd zwanger te worden in die tijd. Ik was zelfs nog maagd. Dus het 'probleem' lag ook 100% zeker bij mezelf. Het kan ook hormonaal zijn of door condooms en het kan met eten te maken hebben. Ze zeggen dat junkfood tot klachten kan leiden en selderij en peterselie werken juist positief. Misschien ben je wel de gelukkige met een overgevoeligheid voor bepaalde stoffen ja. Misschien is een allergietestje überhaupt wel fijn.
    Zoals hierboven door iemand anders ook al gezegd sluit de baarmoeder zich af als bescherming bij zwangerschap. Je hoeft je dan überhaupt geen zorgen te maken. Daarnaast komt sperma in dusdanig veel vocht dat dat mij ook geen probleem lijkt om een eitje in goede kwaliteit te kunnen bereiken. Geen zorgen meid. Gewoon proberen. Je zult zien uiteindelijk zorgen gemaakt om niets :)

8. zonnetje1993

zonnetje1993 Actief lid

14 jan 2014
    165
    74
    28
    Heel erg bedankt voor de opbeurende woorden! Doet me goed! Zie net dat jij zwanger bent? Gefeliciteerd! Geniet ervan!

9. xzonnetjex

14 okt 2015
    68
    0
    0
    Dank je wel :) :)

10. zonnetje1993

zonnetje1993 Actief lid

14 jan 2014
    165
    74
    28
    Verder niemand zwanger geraakt met dit zelfde probleem?

11. zonnetje1993

zonnetje1993 Actief lid

14 jan 2014
    165
    74
    28
    Niemand??

Deel Deze Pagina