symptonen alles lijkt op elkaar

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door 123aap123, 18 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 123aap123

123aap123 Actief lid

19 apr 2013
    254
    1
    18
    Wil hier even iets vertelllen.
    Ook ik wil heel erg graag zwanger raken, waardoor je ook van alles kunt voelen.
    Ik wacht al sinds 14 feb op me menstruatie ! 3 maanden inmiddels
    heb sepastische darmen, daar kun je al opgeblazen gevoel van krijgen. Nu kun je dat krijgen als je zwanger bent , ik heb veel pijntjes links in onderbuik, dat kan je ook krijgen als je ongesteld word, de klachten duren al 4 weken. Zit helemaal onder de puistjes sinds 1,5 week .. maar kan ook als er een menstruatie komt. Maar sinds 4 weken heb ik veel last van me darmen en laatst zwolde me buik zo op dat het gewoon bol stond. Was op vakantie dus in t buitenland dachten ze aan verstopping, maar de klachten zijn nog en na de laxeermiddelen kon ik niet opeens na het toilet dus heel gek alllemaal.

Met een cyclus van 90 dagen ga je niet elke keer testen toch omdat de kans heel klein is dat je een eisprong hebt.
    Word hier helemaaal gek van me vriend denkt steeds miss ben je toch zwanger heb 3 weken geleden voor de zekerheid een keer een testje gedaan maar negatief natuurlijk

Waarom lijkt alles zo op elkaar... Weet niet wat ik er nu mee moet doen :(

2. Ebbie

Ebbie Niet meer actief

Het is alweer bijna een halfjaar geleden dat je gestopt bent met de pil. Als ik jou was zou ik even langs de ha gaan.

3. 123aap123

123aap123 Actief lid

19 apr 2013
    254
    1
    18
    Bedankt voor je reactie ! ik ga morgen de huisarts bellen , want vind dit echt niet fijn idd. Ben benieuwd

4. boxertjes

boxertjes Bekend lid

7 aug 2010
    973
    1
    0
    NULL
    brabant
    hallo 123aap123
    ik ben benieuwd hoe het bij de huisarts is geweest.
    ik herken dit namelijk. ik ben nu pas een paar weken gestopt met de pil maar ik verga van de buikpijn. helemaal onderin, net of mijn baarmoeder op knappen staat. lopen fietsen auto rijden, alles doet pijn. ik heb me ziek moeten melden, kan niet van de bank af.

ik ben naar de ha geweest en die heeft me doorgestuurd naar de gyn. baarmoeder en eierstokken zien er goed uit, niks aan de hand. maar die buikpijn wordt niet minder.

ik gooi het maar op ontpillen maar dit herken ik niet van de vorige keer.

ben benieuwd wat er tegen te is gezegd of wat het zou kunnen zijn.

5. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    Kan ontpillen zijn maar als je er zoveel last van heb zou ik bij de huisarts vragen om de menstruatie op te wekken

6. 123aap123

123aap123 Actief lid

19 apr 2013
    254
    1
    18
    boxertjes :
    Ben na de verloskundige geweest en de echo gemaakt, hieruit gebleken dat ik dus blaasjes op me eierstokken heb dus ik heb zo als het er nu uit ziet pcos. DIe blaasjes kunnen veel buikpijn veroorzaken, word ok alleen maar erger dus word gek van elke keer wachten na afspraak na afspraak ik lig er snachts gewoon wakker van.

Woensdag word ik door me huisarts terug gebeld, en moet ik waarschijnlijk hormonen slikken en krijg ik iets om hetweer op gang te brengen

Deel Deze Pagina