Wie herkent dit??

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Lauraw25, 30 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lauraw25

Lauraw25 Actief lid

8 dec 2012
    290
    1
    0
    Elke cyclus na mijn vermoedelijke eisprong gevoelige borsten, aan de zijkanten! En elke keer niet zwanger.. :)

Wie o wie herkent dit en dacht elke keer nou weer niet raak maar uiteindelijk was het wel raak?

2. Franky

Franky Lid

15 jan 2013
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaaaaaa!!!! Ikke!!!! Absoluut.

Ik had zelfs een paar keer dat ik zo misselijk was dat ik dacht; nu moet het wel raak zijn...maar helaas :(.

De laatste keer was 2 weken voor mijn afspraak in het ziekenhuis voor een zeer onregelmatige cyclus en ging er eigenlijk vanuit dat we wat hulp moesten krijgen vanuit het ziekenhuis.

Uit het niks begon ik een paar dagen bruin bloed te verliezen...dus ik maar met tampons aan de slag...dacht dat ik ongi werd. Niks was minder waar......na 3 dagen bruin bloed en 2 dagen ontkenning (zelfbescherming) toch maar een test gedaan en voila :D.

Ik hoor trouwens van wel meer meiden dat juist de keer dat ze geen symptomen hadden en dachten dat het niet raak was.....het juist wel raak was :D

3. justxme

justxme Bekend lid

27 mrt 2013
    671
    0
    0
    Jaa, ik had bijna altijd wel hele gevoelige tepels/borsten paar dagen na mn ei.
    Toen het met ronde 14 eindelijk raak was, had ik eerst gewoon gevoelige borsten waarna ik overal heftige steken in mijn borsten en tepels kreeg. Dus dat verschil merkte ik wel:p

4. Lauraw25

Lauraw25 Actief lid

8 dec 2012
    290
    1
    0
    Ik heb dus elke keer gevoelige borsten na mijn eisprong en daaraan weet ik gewoon zeker dat ik ongesteld ga worden en dus niet zwanger ben ;)

Deel Deze Pagina