Blaasontsteking bij partner en zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sylviawileenbaby, 28 feb 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sylviawileenbaby

Sylviawileenbaby Nieuw lid

28 feb 2024
    1
    0
    1
    Vrouw
    Spoedvraagje van iemand die al een tijdje meeleest hier op het forum...

Mijn man kloeg de afgelopen dagen van pijn bij het plassen. Gisteren is hij naar de huisarts geweest, hij blijkt een blaasontsteking te hebben en kreeg antibiotica hiervoor. Hij heeft aan de arts gevraagd of we intussen intiem mochten zijn omdat we een kinderwens hebben, en dat kon gewoon volgens hem.

Vanochtend had ik een positieve ovulatietest. We zitten in ronde 11 en ik zit een beetje tussen hamer en aambeeld over wat we nu moeten doen. De kans laten schieten, of toch maar intiem zijn? Mijn man wil het wel proberen maar ik las op Google dat een ejaculatie erg pijnlijk kan zijn als je met een blaasontsteking zit.

Weet iemand hier wat meer over te vertellen? Wat is wijs om te doen?

2. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.282
    17.163
    113
    Het mag, je man wil dus ik zou zeggen probeer het met de afspraak dat hij het aangeeft als het toch te pijnlijk is

3. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.185
    16.521
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Het mag maar het lijkt me allerminst comfortabel.
    Je kan het proberen maar sta er niet raar van te kijken wanneer het niet wil lukken door de pijn.

4. mamabri

mamabri Fanatiek lid

15 aug 2021
    3.242
    4.198
    113
    Vrouw
    Ik zou een maandje overslaan.

Draai het eens om en bedenk dat jij ontzettend veel pijn zou krijgen wanneer je klaar komt. Zou je dan nog willen of denken; deze maand maar even niet?

5. enceinte

enceinte Actief lid

17 aug 2023
    339
    338
    63
    Vrouw
    Ik snap de teleurstelling om een ronde over te slaan als je graag een kindje wil. Ik ben nu zwanger geraakt toen mijn vriend griep te pakken had dus ook niet de ideale situatie. Maar ik denk dat hij vooral zelf kan en moet aanvoelen of het hem te veel pijn doet, gaat het niet dan gaat het niet. Helaas kan zaadkwaliteit ook beïnvloed worden door bepaalde antibiotica. Maar hopelijk mag het snel raak zijn voor jullie!

6. NinaBeertje

19 jan 2024
    7
    0
    1
    Vrouw
    Waarom zou je het niet proberen? Ik bedoel, niemand zegt dat het bij hem pijn gaat doen, toch? Zeker als hij het zelf ook wil proberen zou ik geen ronde overslaan als je al zo lang bezig bent.

Deel Deze Pagina