Innestelingsbloeding of menstruatie na terugplaatsing

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door miekkie, 7 aug 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekkie

miekkie Bekend lid

24 feb 2006
    713
    162
    43
    Vrouw
    Ik heb zondag 30 juli de terugplaatsing gehad van een toen 4-daags cryo (zaterdag als 3-daags ontdooid, zondag als 4-daags terug geplaatst). Ik verwacht dan normaal mijn menstruatie 10 dagen later, dus komende woensdag.
    Maar afgelopen zaterdagavond had ik heel iets bruinige afscheiding. Zondagochtend ook 1x en begin zondagmiddag een heel klein beetje rode afscheiding/roodverlies.
    Ik heb dit soort dingen ook wel een dag voordat ik ga menstrueren. Maar mijn LF is het eigenlijk nooit zo kort, dus ik vond dit wel heel vreemd. Ik heb daardoor gisteren een early zwangerschapstest gedaan om te kunnen bepalen of ik bv een miskraam had. Maar de test was hartstikke wit.
    Vannacht menstruatieondergoed gedragen, omdat ik bij dit soort voortekenen normaal gesproken dan in de daaropvolgende nacht ongesteld wordt. Maar vanochtend geen bloed..
    Kan het een innestelingsbloeding zijn geweest? Ik heb dat bij mijn eerste twee zwangerschappen nooit gehad. Daardoor heb ik nu het gevoel dat het niet goed zit en ik ongesteld ga worden. Maar is er nog hoop met deze verschijnselen én een negatieve test?
    En zou een test morgenvroeg met ochtendurine misschien wel positief kunnen zijn? De andere was gisteren eind van de middag.

2. Gerbera84

Gerbera84 Nieuw lid

27 nov 2021
    3
    0
    1
    Vrouw
    We hebben allebei in hetzelfde weekend een terugplaatsing gehad :)

Zelf heb ik geen ervaring met een innestelingsbloeding, maar hoe je het omschrijft zou het best een innestelingsbloeding geweest kunnen zijn. Het is sowieso denk ik nog erg vroeg om te testen, wanneer heeft het ziekenhuis aangegeven dat je kunt testen?

(Ik had zaterdag de 29e een tp van een 5 daags embryo, en vandaag helaas ongesteld geworden :()

3. miekkie

miekkie Bekend lid

24 feb 2006
    713
    162
    43
    Vrouw
    Bedankt voor je reactie!! Ai wat een rotdag moet dit zijn voor jou! Sterkte Het ziekenhuis zegt standaard pas na 14 dagen testen. Maar dat is natuurlijk veel later dan nodig, omdat het embryo al vier dagen oud is bij terugplaatsing.

4. miekkie

miekkie Bekend lid

24 feb 2006
    713
    162
    43
    Vrouw
    Helaas hier vanmorgen ook ongesteld geworden. Dacht al dat het niet goed was met dat bloedverlies, omdat ik nooit innestelingsbloedingen heb gehad. Nu weet ik even niet meer hoe verder. Het was mijn laatste cryo..

Deel Deze Pagina