Innestelingsbloeding of menstruatie?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sienemien, 15 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sienemien

Sienemien Lid

22 aug 2014
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal

Tijdens mijn eerste zwangerschap in februari heb ik op 4 weken (vanaf 11/12 dpo) een bloeding gehad waarvan ik toen uitging dat het mijn menstruatie was (zwangerschap moeten afbreken op 14 weken).

Nu heb ik deze maand op 11 en 12 dpo bruinverlies gehad, 13 dpo licht bloedverlies, 14 en 15 dpo gemiddeld bloedverlies en 16 dpo (gisteren) maar een beetje spotting meer, bijna niets. Nu vandaag is er weer meer maar donkerder bloed bij..

Op 10 dpo echt een venijnige steek gehad in baarmoederhals? En had enkel op 11 dpo echte menstruatiekramp en felle steken in mijn borsten.
    15 en 16 dpo stekende hoofdpijn.

Kan natuurlijk vanalles zijn, maar vond het raar dat er tijdens mijn 'menstruatie' 1 dag niets is en de dag erna wel weer bloed?!

2. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Als het toch een innesteling is geweest zou je een test kunnen doen. Maar ik zou er toch vanuit gaan dat het gewoon je menstruatie is. De mijne was vorige maand ook ineens anders dan ik gewend was en was ook 1 dag bloeden 1 dag niks, en toen 4 dagen bloeden maar ook weer minder dan ik gewend was. En nu zit ik op dag 21 met ongi krampjes dus ik ben benieuwd of ik nu al ongesteld ga worden deze week.

Deel Deze Pagina