Goedenavond, Ben denk ik ook lid geworden van de club waar je niet bij wilt horen… Kort en duidelijk probeer ik het te houden. Hallo allemaal, Moeder van een gezonde zoon in 2020 naar 1,5 jaar proberen en een korte cyclus van 21/22 dagen en een amh van 0,89. Alle controles gehad in Nederland. Aangedrongen nogmaals amh te prikken en deze was 0.40. Alle andere uitslagen goed. Zij geven aan, je wordt wel zwanger dus ga zo door!! Wij kunnen niks voor je doen. 2023 proberen voor kindje nummer 2. September meteen zwanger, dit ging naar 5,5 weken mis. December 2023 weer zwanger, 5/5,5 week. Cyclus dag 35 voor mij. Januari 2024 weer zwanger. Zelfde verhaal. Ook in augustus en oktober. We zijn toen naar Gent gegaan en daar ook alle mogelijke onderzoeken gehad van ons alle 2. Ontsteking in de baarmoeder kon het ding wel zijn: Antibiotica gehad. Verder geven zij ook aan, je hebt nog wel een jaar en ook wij kunnen niks doen. Oktober was anders, zwanger! Ik dacht antibiotica heeft geholpen dit gaat hem worden! Maar naar 5 weken ging dit weer niet goed. Ik werd zoals elke keer “ongesteld” na 2,5 week. Maar naar een aantal dagen bleef ik wat gekke kwaaltjes houden, ik dacht dat het allemaal weg was. Toch had ik een knaltest in handen, maar hoe kon dit? Ik was toch “ongesteld” geworden, was dit een nieuwe zwangerschap? Of zat het toch goed? Verloskundige wilde toch even kijken, helaas niks te zien. Ze zag wel een gek plekje en was bang voor een bbz en stuurde mij door naar de spoed eisende hulp, daarop volgde veel bloedprikken, echo’s enzovoort. Hcg steeg wat, maar daalde vervolgens, en steeg weer. Nu een week wachten om te kijken wat mijn waarde doen.. Ik vraag om advies op veel verschillende onderwerpen. Gevraagd ongevraagd schiet maar, alles is welkom ❤️