Wat zou het kunnen zijn?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ny81, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ny81

Ny81 Lid

5 sep 2006
    80
    0
    0
    Hallo meiden,

Ik lees al even mee op het forum, maar kan niet helemaal vinden wat ik zoek. Voor de duidelijkheid zal ik eerst even kort vertellen hoe het zit.

Ik ben vorig jaar okt. bevallen van een zoon. Na de bevalling ben ik weer begonnen met de pil. Die heb ik tot mei gehad. Met het ook op een tweede en de hormonen daarvan ben ik in mei opgehouden. Zo kon mijn lichaam eerst weer "normaal" worden. Ik heb mijn zoon ongeveer 11 mnd. borstvoeding gegeven. Vanaf mei tot aan het stoppen geen menstruatie gehad.

Dus ik dacht, dat komt omdat je nog borstvoeding geeft. Nu ongeveer 10 weken geleden gestopt en nog niet NOD.

2 weken na het stoppen opgezetten borsten en gevoelig. Niet zwanger. Naar de dokter geweest en dan kon wel komen van het stoppen met de borstvoeding. Dat klopte werd allemaal normaal.

Nu sinds een kleine week weer last van borsten. Melkklieren oksels, moe. Zwangerschapstest gedaan...negatief.

Maar ook niet NOD> Weet niet meer waar ik vanuit moet gaan. Iemand enig idee?

Toch NOD die er aan komt of toch zwanger en te vroeg getest.

Hoop dat de vraag op de goede plaats staat. Verplaats hem anders maar.

2. Ny81

Ny81 Lid

5 sep 2006
    80
    0
    0
    Heeft iemand enig idee? Zou ik zwanger zijn of zijn is het mn NOD die eraan komt?

Deel Deze Pagina