Hallo allemaal Ik moet dinsdag ongesteld worden en wou niet eerder testen maar omdat ik mij zo niet lekker in mijn vel voel toch gedaan, niet met ochtendurine. Ik ben van de kruidvat 2 voor 5 euro gewend dat het teststreepje gelijk verkleurd maar nu gebeurde dat pas na een paar minuten. Eerst was die wit, toen een indroogstreepje en nu zie je een heel licht paars streepje. Nu is na 5 minuten, er staat dat je na 5 minuten niet meer aflezen. Ik weet dat ik moet afwachten tot dinsdag maar wil eigelijk weten of er iemand is die dit ook gehad heeft.
31 okt je piek = 2 nov je eisprong en gisteren dus 10 dpo en voor dat termijn ziet de test er al beter uit.
Jullie hebben gelijk ja, ik heb altijd gerekend vanaf de positieve ovulatietest maar de eisprong is natuurlijk binnen 48u na de positieve test. Bedankt voor het meekijken in ieder geval, ik wacht ff en die woensdag weer een test.
Vandaag weer een test gedaan, weer een vage lijn, ik had dit vorig jaar toen ik een leeg vruchtzakje had. Dus ga ervanuit dat dit nu weer zo is
Clearblue geeft ook zwanger aan maar ik voel mij helemaal niet zwanger. Toen ik 2x een leeg vruchtzakje had, liepen de testen ook op maar stopte bij 2-3 weken terwijl ik al minstens 6 weken was. Dus het is afwachten.....
Heb je nog getest? Ik had bij 6 weken ook Clearblue 2-3, hij is niet hoger geworden, maar wel al 2x een kloppend hartje mogen zien. Hopelijk is dat bij jou nu ook zo. De raadselen van HCG!