Help weer vruchtbaar of niet ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Veenbaas, 19 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Veenbaas

Veenbaas Actief lid

5 mei 2014
    420
    0
    16
    NULL
    NULL
    k heb jullie hulp nodig ! Ik ben vorig jaar oktober gestopt met de prikpil omdat ik een kinderwens heb.
    en ben 3 maand geleden voor het eerst ongesteld geworden heel licht.
    en anderhalf maand geleden veel heftiger. Maar ben ik nu weer vruchtbaar ?!? Want heb tussen die ongesteldheid poses ovulatietesten gebruikt maar er was geen die er uitprong (ben altijd zeer onregelmatig ongesteld geweest.)

2. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    Of je vruchtbaar bent hang van veel dingen af, je.eisprong kan er bijv wel zijn maar de eitjes zijn niet groot genoeg enz. De prikpil is heavy stuff, niemand kan je zeggen of en wanneer je vruchtbaar bent, dat Al de toekomst uitwijzen.

Heel.veel succes met klussenn en je kinderwens. Ik hoop dat t snel raak is

3. Veenbaas

Veenbaas Actief lid

5 mei 2014
    420
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je reactie we wachten het gewoon af en blijven doorgaan bedankt !

4. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    Ik heb dr prikpil 1,5 jaar gebruikt, na stoppen duurde het 10 maanden voor mijn ongi doorbrak en meteen regelmatig 28 dagen (was ook ALTIJD ongeregelmatig). De derde maand daarna zwanger. En 1x een shot gehad en meteen gestopt en dat duurde 8 maanden voor ik ongi was en weer bij de 3de maand daarna zwanger.
    Ook gehoord dat sommige na 1,5 jaar nog niet ongi waren maar je bloeding is iig al op gang. Geeft het nog ff de tijd want het is echt heftig spul.
    Ik was ook geschrokken van die 8 maanden na die ene shot dus ik raak het niet meer aan :)

Deel Deze Pagina