Hallo iedereen! Eerst en vooral zal ik mij eens voorstellen. Ik ben een meid van 25 met een zoontje van 11 maanden oud. Toen we beslisten om voor ons eerste kindje te gaan had ik vanaf ik stopte met de pil (nam deze al 10 jaar) een regelmatige cyclus van 28 dagen, en was ik na 3 maanden al zwanger! Nu willen we heel graag een broertje of zusje voor onze kleine kapoen. Zodus ben ik 5 maand geleden weer gestopt met mijn pil. Ik had cyclussen van 17 dagen, 21 dagen, max 23 dagen, en ik gebruikte men hele cyclus lang ovulatietesten maar die gaven niks aan. Dus beslisten we om naar de gynae te gaan om mij eens te laten onderzoeken! Hij vertelde me dat ik geen eisprong had, dus schreef hij me clomid 50mg voor! Na 12 dagen moest ik dan op controle en ik had een heel mooi eitje zitten op mijn linkereierstok! Dit alles is nu 7 dagen geleden. Daarnet ging ik naar het toilet en had bij het afvegen licht bloedverlies Ik belde meteen naar mijn gynaecoloog en hij vertelde me dat mijn luteale fase wrssh te kort is dus dat ik vanaf volgende maand zou moeten beginnen met spuiten om mijn luteale fase wat langer te maken. Ik ben hier helemaal ondersteboven van 😔 Nu moet ik wel zeggen dat ik gister enorm enorm veel pijn had in mijn onderrug en me wat ziekjes voelde. Ook loop ik al 3 dagen enorm moe. Nu twijfel ik of het niet een innestelingsbloeding zou zijn ipv mijn maandstonden. Maar zou ik al deze symptomen kunnen hebben 6 dagen na mijn eisprong? Is dit niet wat te vroeg? Ik maak mezelf helemaal gek ! Nog iemand die dit een beetje herkend?? Bij mijn zoontje heb ik geen innestelingsbloeding gehad dus ik weet ook niet hoe dit eruitziet .. Xxx
Het zou misschien ook een ovulatiebloeding kunnen zijn? Is het bruin of rood? Een innestelingsbloeding zou nog wat vroeg zijn denk ik, da's eerder tegen je NOD aan dacht ik. Verder kan je alleen maar afwachten helaas... Succes!!!
Hoe zeker is je gyn dat je eitje gesprongen is? Heeft hij na je vermoedelijke eisprong nog een echo gemaakt en je progesteron na 5-7 dagen geprikt?