hi meiden, Een jaar geleden hebben we na 4 icsi trajecten, waarvan 2 in DD, een prachtige gezonde dochter mogen verwelkomen. Afgelopen januari is de cryopoging die we nog hadden helaas mislukt en in mei hebben we een nieuw behandelplan besproken met dokter Cuypers. Omdat ik in de maanden erna ziek werd en meerdere antibiotica kuren moest slikken hebben we besloten te wachten met de nieuwe poging. Dr Cuypers vertelde al in het gesprek dat zij een nieuw kwz gaan starten en ik kreeg een kaartje met e-mailadres, maar krijg daar geen reactie op mijn mail (verzonden inmiddels 2.5 weken geleden). Weet 1 van jullie hoe ik het beste in de lucht kan komen bij het nieuwe kwz om per oktober (ik begreep dat ze dan daar starten) een nieuwe behandeling in te plannen? Bedankt alvast!
Toevallig heb ik hier een topic over aangemaakt bij vruchtbaarheidsbehandelingen. Daar staat info over! Volgens mij is het zo dat je hem nu nog niet kan bereiken in de nieuwe kliniek, hij werkt nog tot half augustus in Vivaneo en gaat per september naar de kliniek (waarvan hij de gegevens nog niet mag prijsgeven).