innestelingsbloeding?? of toch niet...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door dietje, 17 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Ohh wat zenuwslopend zeg als ik dit zo lees!
    Succes met afwachten en ik hoop positieve test voor je!

2. sereentje83

20 mrt 2011
    15
    0
    0
    Flevoland
    hmmm, had eergister last van mn buik, opgezet, drukkend gevoel en gister verloor ik paar druppeltjes bloed, maar ik zit nog best vroeg in mn cyclus volgens mij, als het innesteling zou zijn is mn cyclus 23 dagen ongeveer..... kan het wat zijn? of zie ik gewoon spoken :p heb ook last van hoofdpijn en spierpijn in de bovenbenen, zonder duidelijke reden.

3. dietje

dietje Actief lid

9 jun 2010
    227
    0
    0
    @Essieee; bedankt voor je reactie meid :) lief van je!

@sereentje83; het zou dus wel kunnen ;)

hier ook last van spierpijn, hoofdpijn, en last van mijn rug..
    mijn mijn banner wel weer op nieuw gezet, dag 17 begon het roze, en nu ben ik bruin... pfff ga uit van een korte cyclus.. en anders zou ik rond 27 maart weer een beetje moeten verliezen *zucht* pff wachten duurt lang...

*knuf* voor iedereen die momenteel onzeker is..

4. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Dietje, ik had dit ook!

Alleen iets later. Had wel korte cylcus, 24 en 23 dagen gehad. Op dag 18 begon het bruinverlies, ik dacht een vroege ongi. Eigenwijs toch getest en het was raak.

Het bruinverlies (en afen toe wat bloed) is nog een week doorgegaan. Heb daarom vorige week ook al een echo gehad. Er was al een vrucht holte te zien, maar verder nog niks. De 31e weet ik meer.... Maar het kan dus wel!

5. dietje

dietje Actief lid

9 jun 2010
    227
    0
    0
    hej meiden,

ben ik weer ;)

@Sallie; bedankt voor je reactie..

vindt het echt zoooo vaag..
    ik heb nu helemaal niets meer,
    ben alleen super moe,
    heb honger,
    spierpijn,
    af en toe misselijk,
    alles stinkt,
    hoofdpijn
    last van mijn (.) (.)
    mijn rug doet vaag
    leg constand onbewust mijn hand op mijn buik
    snel geiriteerd
    en warm/koud, continu anders..

pfff herkent iemand dit.. heb mijn banner al aangepast, maar zit te twijfelen om 1 april toch even te testen, wat vinden jullie?

6. dietje

dietje Actief lid

9 jun 2010
    227
    0
    0
    woja en heb nog wel af en toe steekjes in mijn liezen..

7. Knorretje 85

Knorretje 85 Fanatiek lid

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hallo,
    Heb hier ook zo'n raar geval.
    Moest woensdag of donderdag mijn ei hebben. Ben dinsdag begonnen met ovutesten en heb niet een overduidelijke positest gehad. Heb ook wel twee keer op een dag getest.
    Gistermiddag kreeg ik iets rozr-verlies, daarnaa werd het bruin.
    Vannochtend werd het rood en ook wat erger. (lekte door een kleine tampon) Nu is het alweer een heel eind afgezakt.
    Heb vandaag ook steeds een zeurderig gevoel in mijn onderbuik gehad.
    Iemand een idee wat dit moet voorstellen??? Innesteling of bloeding door hormonen? Ik weet het niet meer.

Zoals mijn banner toont kan ik ook nog niet testen.
    groetjes..

8. dietje

dietje Actief lid

9 jun 2010
    227
    0
    0
    @knorretje, dat weet ik ook niet meid..
    maar je hebt geen duidelijke test gehad?
    mmm vaag..
    ik ga voor je duimen meid dat het een "goede" bloeding is ;)

dit was anders mijn banner, lijkt er wel een beetje op, alleen had jij het eerder, meer rond de eisprong denk ik *zucht*

9. Tanya

Tanya Bekend lid

27 jul 2010
    668
    0
    0
    Klinkt hoopvol, ik zou even testen, maar bij mij was in de eerste testen nog niets te zien, dat heeft daarna nog 2 weken geduurd voor ik een positieve test had.... sterkte. Als je niet meteen iets ziet, probeer het dan later nog eens!

10. dietje

dietje Actief lid

9 jun 2010
    227
    0
    0
    Tanya, bedankt (weer) voor je lieve reactie, hoop dat het bij mij net zo een mooie uitwerking heeft als bij jou :)
    we gaan het hopen..
    durf alleen nog geen test te kopen omdat mijn NOD dan 25 maart zou zijn, daarna even doen?
    ik houd je op de hoogte (als je het wilt weten in ieder geval hihi *bloos*)

fijne dag vandaag, geniet van het lekkere weer :)

*knuf*

11. Tanya

Tanya Bekend lid

27 jul 2010
    668
    0
    0
    Haha, kan ik mij voorstellen. Ik had, omdat ik ze nooit durfde te kopen op het moment suprème wel altijd testen in huis.... kon ik ze zo pakken!! Ik heb er trouwens nog wat liggen.... maar dat hoeft dus niet meer. Mijn test deed het ook pas dik twee weken na mijn "NOD", vandaar dat ik ook dacht dat het niks geworden was. maar ik kon het niet van mij afzetten, en ook de dokter dacht dat het wel kon, dus toch nog maar eens getest, eigenlijk helemaal met de gedachte dat het niet kon, en jawel hoor.... niets is onmogelijk. Ons lichaam houdt ons soms zo voor de gek. Wat je schrijft klinkt hoopvol... dus moed houden.

Ja, die leuke dag is wel gelukt. Ik was jarig, dus altijd gezellig! Mooi weer, voor het eerst sinds jaren, dus heerlijke dag!

12. jes1

jes1 Fanatiek lid

26 jun 2007
    1.015
    0
    0
    Hier nog zo'n geval!
    Ben sinds zondag 'ongesteld" of wat het dan ook maar mag zijn,
    maar heb mijn NOD nog lang niet!! Heb net als Tanya echt bloedverlies. Echt vreemd.......

13. dietje

dietje Actief lid

9 jun 2010
    227
    0
    0
    @Jes1; laten we hopen dat het voor ons net zo als bij Tanya gaat :)

@Tanya; wat een super leuk verjaardagscadeau :)
    ik ben pas in oktober jarig, dus hoop dat ik daarvoor al wel zwanger ben *bloos*

geniet van het lekkere wer dames, een hele fijne dag ;)

ps. heb testen online besteld hihi, hoop dat er wat zichtbaar is, morgen komen ze binnen (volgens de site) ben benieuwd...

*knuf*

14. lien123

lien123 Niet meer actief

Heb bij mijn dochtertje ook 7 dagen voor NOD 3 dagen lang een innestelingsbloeding gehad. Gewoon met bloedverlies, wel minder dan een menstruatie, maar ik dacht dat ik gewoon ongesteld was geworden.
    Na 3 dagen was het weer weg. Weekje later toch maar getest en zwanger!

15. moisie

moisie Bekend lid

10 jan 2011
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook zoiets; vanaf dag 13 bruine afscheiding daarna werd het rood/rose afscheiding. Duurde totaal 7 dagen. Schijnt ook een ovulatiebloeding te kunnen zijn.

Deel Deze Pagina