Hallo allemaal, Ik heb een vraag. 15 februari heb ik na 5 jaar mijn spiraal laten verwijderen. Mijn vriend en ik zijn klaar voor de volgende stap! Toen ik bij de ha de spiraal heb laten verwijderen zei de ha dat ik waarschijnlijk die dag mijn eisprong had omdat er veel slijm bij mijn baarmoedermknd zat. Ik was natuurlijk heel blij en heb nog geklust die dag en de zondag. Maar 's maandags werd ik ongesteld Ik heb toen 4 dagen mijn menstruatie gehad. Na die menstruatie ook geklust en ben ik afgelopen zondag alweer ongesteld geworden! Dus na 2 weken weer ongesteld geworden! Ook dit duurde weer 4 dagen dus ben er sinds afgelopen donderdag vanaf. Nou had ik vanmorgen roze slijmverlies na het plassen. Het was dik slijmerig en roze(zalmkleurig) Nou snap ik dat mijn lichaam na 5 jaar helemaal uit zn huisje is en dat mn lichaam zich weer helemaal moet resetten voor mijn normale cyclus. Ik heb vorige week een zwangerschapstest gedaan omdat ik veel moe ben en gevoelige tepels heb. Ook ligt het eten me allemaal zwaar op de maag. Test was negatief (geen ochtendurine gebruikt) Ik weet niet of iemand van jullie dit allemaal kan verklaren? Of dat ik het gewoon allemaal maar moet afwachten..
Het vervelendste eraan is dat we graag zwanger willen worden en dat ik nu moeilijk mijn cyclus kan bepalen en rekenen wanneer ik het vruchtbaarst ben