Hoi meiden, Ben al in ronde ontelbaar voor een tweede met mijn nieuwe vriend, elke maand anders maar het zou allemaal werken volgens gyn, maar goed. Nu op dag 30, laatste twee cycli 39 en 40 pas ongi. Maar nu dus wat druppeltjes bloedverlies en wat bruin. Kan dit nog innesteling zijn of niet? Mijn eerste is al zes dus weet niet alles meer, maar in mijn herinnering was ik toen zwanger ondanks wat bloedverlies eerste maanden. Mijn hart blijft hopen en wensen, maak mezelf dus gauw wat wijs, mn verstand zegt al met een klein stemmetje het zit er niet meer in, geef maar op. Dus wat zegt jullie ervaring? Ik hoor het graag.
Ik denk dat je het toch even moet afwachten, ik had wel innestelingsbloed voordat ik ongesteld moest worden maar ik dacht dat ik gewoon ongesteld werd. Was precies zoals bij mij de menstruatie ook begint. Ik zou over een paar dagen testen.
Ik had 1 dag voor DPO ook rozig en bruinige afscheiding en dacht dat ik ongesteld ging worden maar 2 dagen erna ging ik testen en ik was zwanger! Heb nog wel 2 weken van die afscheiding gehad.
Bedankt, kijk het gewoon wel even aan inderdaad. @Tosti, spannend voor jou, eerste periode, heel veel succes! @Floddertje, jij kijkt al tegen je bevalling aan, ook veel succes en plezier gewenst!
Hier exact hetzelfde. Ik ben ergens rond 10 dpo en ik heb bruinverlies, zoals mijn menstruatie ook altijd start. Hopelijk is het positief bij ons beide, al zie ik het somber in voor mezelf.
Innestelingsbloed kan, een beginnende ongi kan ook. Helaas kan niemand op dit forum met zekerheid zeggen wat het bij jou is. Je kunt niet anders dan afwachten, hoe rot ook.