Dit is een beetje genant maar ik heb soms moeite met het afvegen van mijn billen Door rugpijn zit ik momenteel in de ziektewet. Ik kan maar kleine stukjes lopen en bij alles wat ik doe voel ik mijn rug. Als ik me billen wil afvegen op de wc gaat dit soms erg moeilijk, ik kan erg moeilijk die bepaalde draai in me rug maken. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
O heel herkenbaar. Ik ga dan vaak maar even onder douche en dan schoonspoelen. Heb gelukkig de douche bij de wc in.
Met natte doekjes moet je net zo ver draaien en reiken met je arm, en dat is juist het probleem Ik heb dus hetzelfde probleem, helaas heb ik ook geen goede oplossing...
Yup, ik heb 'm, na vele malen kreunen en steunen dat ik er niet bij kon, gevonden Onsmakelijk, maar de enige manier is: gewoon zitten op de pot, benen wijd en tussen je benen door naar achter. Zorg wel dat je alsnog naar achter veegt, want die bacterien moeten niet in je vayayay komen.
Ik vind ook dat natte doekjes beter vegen. Dus je moet idd nog wel hetzelfde doen, alleen minder vaak Tip van vlinder is ook handig, maar ik draag echt alles naar voren, dus kom al een beetje met mn buik in de knoei
Haha, ja ik ook. Ik kan voorlangs niet bij de achteruitgang komen zonder m´n kind/buik te pletten. En dat is ook weer zo cru