Ik twijfel of ik straks een afspraak bij de HA zou maken. In vergelijking met andere keren heb ik enorm hevig bloedverlies momenteel (zowel gisteren als vandaag eigenlijk maar gisteren dacht ik dat het misschien gewoon een beetje meer was als anders), en ik zie van de voorbije maanden dat de 4e dag eigenlijk normaal enkel maar druppeltjes zijn. Vannacht ben ik nog opgestaan om tussendoor te verschonen en vanmorgen had ik een mini-ongelukje (opgevangen door het maandverband dat ik extra gebruik naast de cupjes). Verder voel ik me eigenlijk niet ziek, maar ik maak me wel een beetje ongerust. Nog mensen die dit gehad hebben?
Mis idd even laten Tsjechen door de ha. Kan ook zijn door het stopen van de pil! Of ben je er al lang af? Dat vind ik niet in je stukje. Succes laat je even weten?
kan heel goed met ontpillen te maken hebben.. Wat betreft naar de huisarts gaan.. die gaat je waarschijnlijk toch echt verzoeken om te wachten tot een dag of 3/4 ... als normaal je ongi voorbij is... Vroeger, had ik dat ook.. Ik bloedde zo erg dat ik snachts door 2 maandverbandjes (nachtspul) heen bloedde.. ik moest ieder uur mijn tampon vervangen enz... Nu, voor dat ik zwnager raakte, had ik er stukken minder last van en waren de menstruaties ook stukken lichter. Ik zou nog even een dag of 3 wachten, blijft het zo, tja dan kun je bellen.
Het is gewoon overgegaan (gelukkig), en na mijn bevalling van zl 1,5j geleden heb ik geen pil meer genomen dus tja...