innestelingsbloeding? of vervroegde menstruatie en kwaaltjes die erger worden?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Bubblz, 10 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bubblz

Bubblz Nieuw lid

9 okt 2010
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zet mijn vraag even hier neer omdat ik echt niet weet waar hij thuishoort, ik heb nog niet iets soortgelijks terug gevonden.. vandaar!:D

ik ben al een paar dagen aan het rondkijken maar ik kan geen duidelijke informatie over ( eventuele ) innestelingsbloedingen vinden

ik zal even mijn situatie uitleggen:)

Ik ben nog jong, en heb ongeveer 1.5 jaar geleden 2x een miskraam gehad. met 7 en met 9 weken. beide keren wel wat kwaaltjes gehad en achteraf helemaal over de toeren geweest,
    hierna is de relatie ook over gegaan en ik heb sindsdien niets meer van hormonen of anticonceptie gebruikt ( of een partner gehad )

Nu heb ik weer een partner en deze maand voel ik me anders, het is erg vroeg voor kwaaltjes aangezien ik nu pas 3,5/4 weken zou zijn maar de vorige keren waren de kwaaltjes er ook erg vroeg en het 'voelt bekend'

Ik denk zelf dat ik zwanger ben, ben vreselijk misselijk futloos, opgezette borsten, donkere tepels, rommelend gevoel .. gruwel aan de stank! en ik vergeet vast en zeker nog iets,.. nu is het nog te vroeg om te testen maar normaal gesproken heb ik een hele gelijke cyclus, van 28 dagen,

ik ben de 17e september voor het laatst ongesteld geweest en heb er altijd veel last van ( veel pijn, en veel bloedverlies )

nu heb ik ineens sinds gisteren bloedverlies! eerst bruinig, en donker rood,en het blijft nog wel naar donker rood neigen, het gekke is dat ik helemaal GEEN buikpijn heb, als je het vergelijkt met een normale menstruatie verlies ik ook weinig bloed, omdat ik het altijd zo hevig ben, maar het is toch zeker meer als wat ik van de meeste terug lees, ( 2 volle tampons )
    het begon vrijdag met roze bij het afvegen, werd zaterdag bruin en wat meer, en is nu eigenlijk al weer over,

ik heb helemaal geen buikpijn gehad en mijn kwaaltjes worden erger! ( sinds vandaag 2 grote blauwe aders op mijn borsten )

Maak ik mezelf nu gek ( terwijl we helemaal niet bezig waren met zwanger worden, maar ik ging weer informatie zoeken ivm mijn kwaaltjes die worden erger en het voelt bekend .. )

het is dus ook niet zo dat ik na het bloedverlies ineens geen last meer heb van kwaaltjes, het wordt juist erger!

Ik weet het even niet zo goed, zou ik er nu zo mee bezig zijn dat ik helemaal geen pijn heb bij mijn menstruatie?

of is dit een 'hevige' innestelings bloeding, het is nog te vroeg om te testen.. maar ik ben dus ook ruim een week eerder 'ongesteld?'

Heeft iemand dit wel eens eerder mee gemaakt, en iemand enig idee wat ik verder zou kunnen doen behalve afwachten ;)

2. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Klinkt bekend in de oren. Mijn kwaaltjes waren zo ongeveer gelijk!
    Ook ik heb last gehad van een innestelingsbloeding. Duurde ca 2 dagen ook varierend van donkerbruin naar donkerrood. it was op ca 6 dagen voor mn verwachte menstruatie. En zie mn banner...
    Het enige wat ik kan adviseren is je menstruatie afwachten of om een gevoelige test te kopen zoals clear blue of kruidvat 2 voor 5 euro. Die kan je vaak 2 dagen voor je verwachte menstruatie doen.
    Maar mocht ie dan negatief zijn kan je ook nog te vroeg hebben getest....

3. Sappie25

Sappie25 Actief lid

19 mei 2010
    386
    0
    16
    Je verhaal klinkt ook mij heel bekend!

Ik heb meerdere miskramen gehad, allen voor de 11 weken. Ik was eigenlijk niet heel actief meer bezig om zwanger te worden, maar was ook niet aan de pil ofzo.

Twee dagen voor mijn menstruatie moest komen voelde ik me "anders". Alsof ik zwanger was, maar mijn bloeding kwam toch al op gang. Eerst rozig, hierna bruin en steeds roder. Maar geen echte hevige menstruatie, ook geen pijn die ik normaal wel heb.

Wel waren mijn borsten zeer gevoelig, en was ik erg moe. Inderdaad ook meer zichtbare aderen op mijn borsten...

Omdat ik nooooooooit te vroeg menstrueer en een heel regelmatige cyclus heb besloot ik een test te doen (inderdaad die van dubbele van Kruidvat gehaald).
    Ik deed even snel, terwijl ik nog visite had een plasje, zag geen streep komen en ben weer naar mijn visite gegaan.

's avonds zag ik dat ik de test niet had opgeruimd en wilde hem weggooien, maar zag ineens twee strepen!!!! OH MY GOD.....

Ik wilde gelijk de tweede test doen, maar mijn vriend bleef heel kalm en zei dat ik toch echt even moest wachten tot de volgende ochtend.....En gelijk heeft ie natuurlijk.....

's ochtends om half 5, hihihihih, de tweede test gedaan en binnen 5 minuten afgelezen, en ja hoor, weer twee duidelijke strepen.

Op dat moment was ik dus pas 3 weken en 5 dagen zwanger.....

Ik ben toen gelijk begonnen met mijn fraxiparine injecties om deze zwangerschap vast te kunnen houden, en zie het resultaat, ik hoef nog geen maand meer!!!!

Het vervelende van een innestelingsbloeding is dat het zoveel over een kan komen met een (beginnende) menstruatie.

Het enige wat je inderdaad kan doen, is testen, met zoals druif78 ook aangeeft, een gevoeilige test en afwachten....

Veel succes!

4. Bubblz

Bubblz Nieuw lid

9 okt 2010
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou gelukkig maar, het kan dus wel
    ik had het er met een vriendin over en die zei ook dat het wel kan ( ik was al bang dat ik spoken begon te zien! )

ik ga heel geduldig gewoon afwachten tot in ieder geval woensdag, en dan testen.

5. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje...
    Heb sinds gisteravond druppels en vegen hoeveelheid licht rood/roze bloed en dan weer bruinig en dan weer helder rood. Het is echt super weinig en ik heb 1 oktober een positieve ovulatie-test gehad...heb een extra gevoelige test van predictor ofzo gekocht, maar wacht nog even af of het door gaat zetten.
    Vervelend die onzekerheid.

Deel Deze Pagina