vraag

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door bar20, 12 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bar20

bar20 Actief lid

12 okt 2010
    102
    0
    0
    hoogvliet
    hai dames ik heb een vraag .
    Ik ben heel tenger en dus zwanger.
    Morgen 11 weken.
    Maar met hoeveel weken ga je nu echt iets zien.
    Ik merk wel dat mijn buik anders is wel iets dikker.
    Maar sommige hebben met 8 weken al een buikje?

kan iemand mij misschien antwoord geven?
    alvast bedankt:)

2. 123miesje

123miesje Bekend lid

5 dec 2008
    872
    0
    0
    ik ben ook heel tenger, heb zelfs een ondergewicht. Bij de eerste zwangerschap zag je het met een week of 16 maar de tweede zwangerschap al met een week of 14. Ik ben beide zwangerschappen 10 kg. aangekomen maar ik droeg alles van voren en had zodoende nogal wat mee te sjouwen, was aardig zwaar vond ik zelf maar ook de gyn. vond dat. Na de bevalling was ik 8 kg. kwijt en in een paar weken waren alle 10 kg. er af. Ik heb uit medisch oogpunt (mijn gewicht) geen borstvoeding gegeven omdat de kans op verder gewichtsverlies groot is en dat kan ik niet hebben.

3. nina3

nina3 Bekend lid

27 aug 2010
    795
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben nu 16 weken zwanger , en iedereen die het nu weet zegt goh , je ziet er nog niets van, terwijl ik hetzelf al best een buikje vind haha. Komt helemaal goed . De vorige keer had ik een enorme buik met 39 weken . Alles van voren , van achteren zagen ze er nog steeds niets van. Ach , zo'n buik is ook niet alles....

4. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.550
    526
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Dat is zo lastig aan te geven. Het verschilt echt per persoon!!!

Het buikje bij 8 weken is toch echt niet van de baby hoor. De eerste 12,13 weken zit je baarmoeder nog achter het schaambeen en heb je alleen een buikje omdat je darmen opzetten etc.

Bij onze eerste zag je het pas echt duidelijk rond de 20 weken. Ik was juist wel blij dat ik pas later echt "zwaarder" werd, je moet het ook allemaal maar meesjouwen hè.

5. andreams

andreams Bekend lid

19 feb 2010
    895
    127
    43
    Zaandijk
    Ja, dat had ik ook. Ik vond dat ik met een week of 16/17 toch al best wel een buikje had, en iedereen bleef maar zeggen: "Goh, ik zie echt nog hélemaal niks..." Dat was best wel een beetje frustrerend, want ik wou zo graag dat iedereen kon zien dat ik zwanger ben :) Maar goed, nu met 25 weken heb ik toch echt wel een mooi rond buikje hoor, dus het komt allemaal goed... Al geloven ze nu natuurlijk weer niet dat ik al 25 weken ben ;)

6. vickie

vickie Lid

25 jun 2010
    40
    0
    0
    limburg
    dat is heel moeilijk te zeggen en voor iedereen weer anders ik ben zelf ook tenger ik zelf zag met 14 weken al duidelijk een verschil maar een echte buik voor buitenstaanders kreeg ik pas met 23 weken maar nu gaat het ook heel snel ben inmiddels 28 weken en heb het idee dat mijn buik met de dag ronder wordt.Als je kindje wat erin zit goed groeit moet je je er niet druk om maken het is natuurlijk leuk om een zwangerschapsbuikje te hebben maar het gaat toch niet sneller groeien omdat jij het leuk vind.

7. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Hoi,
    Ik had met 6 weken al andere broeken aan, mijn buik zette zo op van darmen etc.
    Nu ben ik ruim 16 weken en nu vind ik mijn buik wel meer mee vallen, ben inmiddels ook 5 kg kwijt dus mmisschien ligt het daaraan.
    Het is echt heel verschillend.
    Een collega is nu ruim 14 weken zwanger van een tweeling en zij is heel smalletjes en heeft haar eigen kleding nog aan.
    Het kan dus alle kanten op!

8. zustertje

zustertje Niet meer actief

Bij mij wordt mijn buik nu wel wat dikker (ben iets te zwaar) Maar je ziet wel verschil.
    Mijn vriendin dit echt te dun is daar zag je het pas na de 18de week bij zegt helemaal niks of je dun bent of wat dikker.

9. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Ik ben nu 14,5 week, en bij mij begint nu pas een beetje een bollinkje te komen. 's Ochtends nog nauwelijks verschil, maar zelf merk ik het wel. Komt allemaal vanzelf wel:)

10. Liiaatje

Liiaatje Actief lid

8 okt 2010
    214
    0
    0
    Bij mij ook nog niet zo heel veel..
    ik merk gwn een opgezette buikje maar de baby is pas 7 cm groot bijna. (zag ik gistere op de echo)
    Hij groeit goed... maar een buikje zie je pas wat later denk ik..

Deel Deze Pagina