Hoi Nu ga ik beginnen met mijn stopweek van de pil, omdat ik al ongeveer twee weken aardig wat symptomen heb, waar ik normaal echt geen last van heb. Morgen ga ik naar de dokter om mijn urine na te laten kijken na een lichte blaasontsteking. Een aantal weken terug ben ik een paar dagen achter elkaar mijn pil vergeten. Heb er eigenlijk best een zooitje van gemaakt :s. Weten jullie misschien of je het verschil merkt met de stopweek als je zwanger bent? Krijg je het gewoon of helemaal niets?
O en wat misschien handig is om erbij te vertellen, mijn drie kids waren bewuste zwangerschappen, dus niet door de pil heen
Heb ik gedaan, maar allemaal niet superduidelijk tot aan wit. Ook de dokter zei vorige week niets te zien, maar ik voel toch echt vanalles... -Steken in mijn borsten en zijn gegroeid -Grotere tepelhoven -Erg neerslachtige en boze buien -constant lichte menstruatiebuikpijn -Twee weken terug erg heftige blaasontsteking gehad inclusief niet kunnen fietsen en pijn in de zij, dokter zei dat het een kleine blaasontsteking was, terwijl het toch echt heel erg pijnlijk was -Vorige week weer een lichte (echt nog nooit vaan mijn leven voorbehandeld hoeven worden) -"Wiebelbenen" -Baarmoedermond lijkt open te staan en ligt lager in de vagina -Veel afscheiding En zo kan iknog wel ff doorgaan....ben toch niet gek?
Hi Dicky, nou ik zit ook een beetje in hetzelfde schuitje (ook ik ben aan de pil!). Ik vind dat je moet luisteren naar je lichaam! Als je het voelt, doe later nog een test. Anders een bloedtest bij de dokter?
O jee, spannend joh! Wat voel jij dan? Ik ga morgen ter controle mijn urine nog langsbrengen, maar heb geen last meer met plassen, dus denk niet dat er nog iets is. Ik doe volgende week maandagochtend nog een test heb ik me voorgenomen. Zit jij al in je stopweek?
Hi Dicky, ja ik zit in mijn stopweek.. Zie mijn verhaal: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/491986-oke.html Is wat makkelijk dan het hele verhaal opnieuw uit te typen
Jeetje, wat een verhaal zeg! Pffff ja ik begrijp hoe je je voelt, je denkt dat je jezelf voor de gek houd omdat de testen negatief blijven uitslaan...ik hoop dat je vrijdag misschien wel uitsluitsel krijgt! Ik ben ook erg nieuwsgierig of ik een bloeding krijg, normaal binnen 2 dagen best een goeie......en ik vraag me af of je uberhaupt wel een bloeding krijgt als je dus zwanger bent?
Hi Dicky, ja ik weet het niet hoor.. Word er gek van! Wil gewoon weten of ik zwanger ben of niet.. Het rare is nu ook; ik moet vrijdag pas terugkomen voor een bloedtest, maar vrijdag moet ik ook aan de pil? Stel dat ik echt zwanger ben, en ik weet dat niet... En ik ga dan aan de pil. Dat is echt schadelijk!! Dus misschien moet ik morgenochtend al bellen of vandaag nog misschien? Ik heb wel gelezen dat mensen gewoon ongesteld worden, als ze aan de pil zijn en toch ongemerkt zwanger: omdat je menstruatie bij de pil gewoon fake is Daarom word het ook ontrekkingsbloed genoemd... Raar he, terwijl je eigenlijk niet ongesteld hoort te worden! Het kan dus alle kanten op met de pil.
hmz...ja dat is zo.....ik ga morgen mijn urine na laten kijken, laat ik gelijk eeen test doen.... Bij zulke onzekerheid zou ik gewoon om een bloedtest gaan vragen vandaag of morgen en anders een echo! Succes en sterkte joh!
Ja ik heb net gebeld met assistente en ze zegt "doe eerst een urinetest vrijdag en dan kijken we wel weer verder", mens die geeft negatief aan!:x Oh weetje ik wacht gewoon lekker af... We zien het wel
omg....dat is irritant! Dokters zijn er toch om je te helpen?! Blijkbaar neemt zij je niet serieus.....en een telefonisch consult met je dokter aanvragen, zonder de reden te vermelden?
Ja maar dit was ook echt een chagerijnig mensje! Ik ga morgen nog maar eens een testje doen, maar denk dat die negatief gaat aangeven. Ik merk nu bij ieder wc bezoek dat ik veegjes lichtroze bloed krijg, maar het zet niet door! Het is geen normaal ongesteldheid iig. Wat vind jij dat ik moet doen?
eigenlijk kun je niets anders doen dan wachten....morgenochtend zou natuurlijk kunnen, maar dat die inderdaad negatief aangeeft is natuurlijk wel aanwezig...dan kun je inderdaad beter bij de dokter vrijdag een test laten doen, nog even een paar uur wachten met je pil en als die test van de dok ook negatief uitpakt, dan kun je gaan eisen voor verder onderzoek vind ik. Jij voelt je lichaam het beste, niet de dokter!
Ja precies. Ach ik heb nog 1 testje liggen thuis Dus kans is groot dat ik die morgen test... Misschien is het toch anders? Wel een wondertje hoor als ik toch zwanger ben; de pil, lichte ongesteldheid (wel zware krampen! voel het zelfs in mijn armen en benen), negatieve test en toch zwanger? nou kan het moeilijk geloven... Maar die symptomen en zo veel krampen? Ben nu al 6 jaar aan de pil, dit is wel abnormaal! Wanneer verwacht jij ongi te worden?
Ik heb vandaag mijn eerste stopdag, slik de pil normaal door, maar ben m vaak vergeten paar weken terug en een zware ABkuur gehad daarna....dus ik knijp m behoorlijk, want heel veel symptomen herken ik van de andere drie. In mijn fotoalbum staat het rijtje van mijn zoontje qua testen, meteen na het stoppen met de pil, niet eens echt ongesteld geweest, alleen inderdaad wat jij beschrijft....dus niets is onmogelijk!
Oh welke kuur was dat dan? Had je wel gevraagd of die wisselwerking veroorzaakte? Oh serieus? Heb jij ook zoiets als mij gehad (niet echt/licht ongesteld geweest) en in het begin negatieve testen en toch zwanger?! (02-04 gaf volgens mij pas echt aan dat je zwanger was, wanneer was dat toen? Dag van je NOD of later?) Nou dan is jullie kleintje wel een wondertje he! Wanneer ga je testen!? In principe zou dat vandaag al kunnen, of weet je uit ervaring dat het slimmer is om dit later te doen?
ik heb het geprobeerd op te zoeken (is natuurlijk al ruim 4 en een half jaar terug) maar hij slaat niet meer dan 10 paginas van mijn oude berichten op....ik ga morgen bij de dokter om nog een test vragen.....dus ik knijp m best wel. Bij mij zou het niet uitmaken wanneer ik m doe, omdat ik niet op het juiste moment gestopt ben met de pil, ik slik hem normaal door. Ik neem nu bewust in het midden van mijn strip een stopweek omdat ik gek word van alle "kwaaltjes" en hoop zo helderheid te krijgen. Ik zal eens kijken of ik op het forum zelf kan terugvinden wanneer die test gedaan was (voor of na de NOD). Maar inderdaad, hij is absoluut een wondertje! Had hetzelfde als jou.........ik zal voor je duimen!
Ach, meissie toch! En wat nou? Als je wel zwanger blijkt? Bij ons is het echt absoluut niet gepland, maar als het er is laten we het niet weghalen. Ja ik zag staan dat je 27-03-09 begon met testen en echt op 02-04-09 zag dat je duidelijk positief had. Dus ik vraag me nu af, als je begon met testen in je stopweek na je laatste pil, dan betekent het dus dat je binnen 7 4 testen had, waarvan de laatste positief. Dus bij mij moet het morgen nou toch echt wel eeen bietje naar voren komen he Als ik jou was, dan zou ik nog even wachten omdat je nu niet op tijd bent gestopt met de pil volgens de strip... Je cyclus kan denk ik even in de war raken
ik heb gekeken, ik zou toen 30 maart 2009 ongesteld geworden zijn las ik in de oude berichten op het forum. Dus die dag daarna (1 april) testte ik duidelijk positief!