Hoi meiden, Bij ons eerste oogappeltje teste ik pas 1 week later dan mijn NOD, waarschijnlijk door een trage HCG opbouw. Ik weet namelijk precies wanneer we gevreeen hebben. Zou het zo kunnen zijn dat dit dan met een 2e weer het geval is? Gisterochten (11.00) getest met KV2 en helaas deze was negatief. Kan het zo zijn dat mijn lichaam gewoon laat HCG aanmaakt? iemand ervaring mee?
heey! ik heb hetzelfde had 4 jaar terug pas na 5.3 week een licht!! posi test in handen nu voel ik me zwanger..heb vandaag mijn NOD en geen bloed,zere borsten en vanallerlei symptomen en gister testte ik negatief. Morgen kijk ik weer,maandag bloedtest. Maar de dokter zei idd dat het per vrouw en per zwangerschap kan verschillen,dus kan best 2 keer achter elkaar lage hcg omdat dat gewoon in jou zit,dus het kan nog steeds 2 kanten op! Hoop dat je er wat aan hebt groetjes liefs moniek
Hoi Moniek, Mmmmm jeetjuh het maakt me weer een beetje zenuwachtig gigi... nou goed blijf met beide beentjes op de grond staan hoor....maar tsjee zou toch nog wel waanzinnig zijn Jij natuurlijk ook heel veel "test"sterkte! Doeg doeg oogappel
Hey meid, kan zeker dat je laat hcg aanmaakt, heb mensen in de familiekring die testen pas positief als ze 6 week of langer zijn. Mijn tante testte bij de eerst met 3 maand pas posi, de 2e met 11 week en 3 met 12 week. Daarvoor was het allemaal nega behalve predictor, maar die geeft heel vaka vals posi.