Ben vandaag 5 dagen overtijd, nou is mijn cyclus niet helemaal altijd even lang gemiddeld 27 dagen maar zit nu al op dag 31. ben nog steeds niet ongesteeld, heb een dag of 3 geleden wel wat lichte bruine/roze afscheiding gehad maar was maar 1 maalig. daarna alleen wat lichte afscheding. Vanmorgen eerst 2 action testen gedaan, beide negatief. Toen las ik hier op het forum dat die niet echt betrouwbaar zijn, dus ook meteen getest met een CB digital maar deze gaf ook aan "niet zwanger" . Heb ik dan te vroeg getest? Mijn afgelopen cyclussen waren als volgt: 26-29-28-30-24 dagen en zit nu dus op 31 Heb verder niet zoveel klacht, krampen in mijn buik, sneller vermoeid en ik ruik soms ineens alles heel sterk. graag tips en advies. zijn al 8 maanden bezig.
je symptomen klinken toch wel verdacht.. ik heb oa. verkouden, niezen, misselijk, diarree of verstopping, moe en ruik beter grotere tepelhoven, buikpijn en lichte rugpijn.. vanmorgen getest en er is wel wat te zien maar ben nog niet bij mn nod dus wacht even af!
hoi ik ben nu een week overtijd en negative test ik ben wel missenlijk hoofdpijn pijnlijke borsten en vlekken op de tepels kan ik nu wel of niet zwanger zijn
Mijn eisprong merk ik nooit, heb een app op m'n gsm waar ik alles op bij houd wanneer ik ongi ben etc. en die berekend ook de eisprong. mijn man en ik hebben rond die tijd en daarvoor en er na regelmatig seks gehad.
Vervelend, maar heel veel kan uitwerking hebben op je cyclus. Stress, het weer, verandering van omgeving kan ervoor zorgen dat hij korter of langer duurt. Zou het nog eventjes 3 a 4 dagen aankijken, evt nog eens tesetn en als er dan nog niets is evt de dokter raadplegen.
Een app gaat uit het van gemiddelde. Helaas zijn onze lichamen geen computer dus het kan best dat je eisprong wat ster was dit keer, dan komt je menstruatie of positieve test ook later. Een eisprong merk je ook niks van, met ovulatie testen kun je deze goed vinden.
Ja ik wacht het gewoon af zal komde week nog eens testen en anders even naar de ha ovulatie testen heb ik nooit eerdere gebruikt, ga ik zeker doen als het deze keer nog niet raak is