Dames, Wordt een beetje gek.. Alvast sorry voor de details..: Vannacht toen ik naar het toilet moest, zat er roze slijm op het wcpapiertje... best weinig! Nu ben ik 2 dagen over tijd denk ik, zou dit nog steeds een innestelingsbloeding kunnen zijn?? Deze ochtend heb ik best wat ongikrampjes maar het zet absoluut niet door, alleen steekjes that's is...zucht..spannend!!
de eerste ronde was ik ook een week overtijd en had licht positieve testen. de vk zei dat ik wel zwanger was anders kreeg je geen licht positieve test. nu kreeg ik toen een bloeding en zei zei dat het een innestelingsbloeding kon zijn. het was bij mij eerst oud bloed en toen vers bloed. maar ze zei dat het kon omdat je innesteling dan wel eerder is geweest maar het bloed er pas later uitkomt. omdat het toen nog oud bloed was. later ging ik meer vloeien en ben ik voor echo geweest en was niets meer te zien. dus of ik nou zwanger ben geweest of gewoon laat ongesteld is een raadsel. maar de vk dacht dat het een miskraam was.
2 weken? dat is best lang? Bij mij was het echt een paar druppels, maar niet bruin, maar roze slijm... toen ik vanochtend wakker werd, had ik weer gewoon witte afscheiding en zie ik niks meer.. goed teken denk ik...??
Ten eerste hoop ik uiteraard dat het bij jou anders zal zijn.... Maar mijn rondes beginnen eerst met roze verlies en 2 dagen later ongeveer zet mijn ongi door. Maar bij iedereen kan het anders zijn. Ben je pas gestopt met de pil?
Het lijkt erop dat het bij mij ook die kant opgaat, had net rode/donker roze druppels.. Ben een half jaar geleden gestopt, dus redelijk lang toch? Misschien is mijn cyclus langer en heb ik niet goed uitgerekend wanneer mijn andere menstruatie waren... voel me wel erg leeg nu en meer teleurgesteld dan ik had verwacht..
ik heb zelf bij allebei mijn zwangerschappen een late innestelingsbloeding gehad was bij allebei al overtijd maar kreeg toch de innestelingsbloeding zelf dacht ik aan menstruatie alleen zette niet door,ik hoop dat dit bij jou ook het geval is.
Hoi Chulla, ik heb nog een beetje hoop...klein beetje dan.. De bloeding zette niet door, het is bij die 4/5 druppels gebleven, nu alleen bruin bloed. Wel één stolsel... Wel veel steekjes in mijn buik, maar weet niet zogoed of het door mijn darmen komt of dat het ongikrampjes zijn... Hoeveel en wat voor soort 'bloed' had jij verloren? Ook iets rood? of alleen roze/bruin??
zolang het bruinbloed is is er nog hoop want dat is oud bloed bij mijn eerste zwangerschap was het bruinbloed maar daarna helderrrod bloed ik dacht toen zelf aan de menstruatie maar het zette niet door bij mijn tweede zwangerschap hoe kan ik het netjes zeggen bij het vegen zat er bruin bloed achtig iets op het papier daarna een stolsel waarvan ik dacht een miskraam maar bleek dus ook van de zwangerschap te zijn. aangezien het bij jou daarbij is gebleven denk ik aan een zwangerschap een menstruatie had wel doorgezet nu ook lees ik dat je een positieve test hebt gehad je kan morgen weer testen dan heb je zekerheid succes ik zal voor je duimen
sorry over hoeveel heb ik je niet echt een antw gegeven de eerste keer wat druppels daarna in het verbandje nog wat druppels dus eerste keer was het best veel eigelijk maar tweede keer bleef het bij bruine veeg en daarna de stolsel toen niks meer
Nou je geeft me wel een beetje hoop... Bij jou is het dus goedgekomen! Net wel weer helderrood bloed, paar druppels, ik probeer het echt van me af te zetten, want wordt teveel teleurgesteld anders, maar het blijft knagen tot ik zekerheid heb..
ik lees in je andere topic dat je een keer positief hebt getest maar dat de test pas positief was na de 5 min nou dat had ik in het begin ook hoor pas een week later gaf die gelijk positief aan als het niet door zet morgen een test doen dan heb je zekerheid ik weet dat die onzekerheid niet fijn is dus ik wens je echt heel veel succes en je merkt nu van jezelf dat je wel klaar bent voor een kindje dus anders de volgende keer er helemaal voor gaan. gaan jullie voor een eerste kindje?
Jaaa eerste kindje... Maar dat gaat er deze maand niet gebeuren, vandaag heeft de bloeding doorgezet en had er erg veel pijn bij: bij de huisarts geweest en die zegt ook: vroege miskraam waarschijnlijk. Ik heb er vrede mee, al ben ik wel teleurgestel hoor. Mijn man en ik hebben besloten nog héél eventjes te wachten tot we alles op orde hebben en hopelijk kunnen we snel wél blij zijn met een nieuwe zwangerschap!!!