heej heej toen ik zw wilde worden van senna heb ik alleen foliumzuur gebruikt. maar niet zonder braakneigingen. ik zou nu graag 1 pil willen waar alles in zit dus vis.... foliumzuur vitamines maar bestaat dit wel? zo ja hoe heet deze en wat vind je er van (merk prijs ect) groetjes wij samen
Etos Multi Zwanger worden Heb je een kinderwens en wil je goed voorbereid zwanger worden? Etos multi zwanger worden bevat 30 actieve ingrediënten die dit proces gericht ondersteunen. Uiteraard met een verhoogde dosis foliumzuur ter bevordering van een goede ontwikkeling van het zenuwstelsel van het ongeboren kind. Vitex agnus castus helpt je cyclus normaal te verlopen. Groene thee, vitamine E en selenium hebben een goede invloed op gezonde cellen en weefsels en spelen een rol bij de vruchtbaarheid. Inhoud Vitamines: Betacaroteen 2.5 MG Biotine 150mcg Choline 6.2mg Inositol 15mg PABA 5mg Vitamine B1 1.4mg Vitamine B2 4.8mg Vitamine B3 18mg Vitamine B5 6mg Vitamine B6 6mg Vitamine B12 12mcg Foliumzuur 400mcg Vitamine C 60mg Vitamine D3 5mcg Vitamine E 150mg Vitamine K1 80mcg Chromium 25mcg Fosfor 80mcg ijszer 18mg Jodium 75mcg Kalium 30mg Koper 50mcg magnesium 400mg mangaan 2.5mg Molybdeen 30mcg Selenium 70 mcg zink 15 mg bioflavoiden 30mg groene thee extract 20mg Vitex Agnus castus 40mg
Ik heb de hele zwangerschap materna gebruikt. Dat is een multivitamine speciaal voor zwangere vrouwen. Het is van het merk çentrum'.
oke bedankt voor jullie reacties ik denk dan toch dat ik voor vsm ga maar ga morgen eens langs de winkels groetjes
Ik wissel de merken per dag, omdat de samenstelling anders is. Ik neem: Kruidvat Vitaal Zwanger (geloof 90 tabl 3,99) Materna + Omega van Centrum (geloof 30 tabl 19,99) Etos Multi Zwanger worden (geloof 60 tabl 7,99)
Ik kreeg pas een proefverpakking van: Centrum Materna - Complete Formule met foliumzuur voor zwangere vrouwen en die zwanger willen worden. "Centrum Materna is een voedingssupplement met een uitgebalanceerde samenstelling van vitaminen en mineralen speciaal voor vrouwen die zwanger willen worden, zwanger zijn en moeders die borstvoeding geven. Centrum Materna bevat foliumzuur in de dagelijkse hoeveelheid die door de Gezondheidsraad wordt aanbevolen. 1 tablet per dag" Verkrijgbaar per: 30 tabletten 90 tabletten Bijsluiter en vitaminen: http://www.centrumvitamine.nl/downloadattachment.php?id=OUHUydu8XP88vBKDckkbb
Ik slikte Centrum Materna, tot die tijdelijk uit de winkel ging ivm verpakking en ik dus zonder zat, toen overgestapt op VSM.
Ik was begonnen met alleen foliumzuur maar heb later de Zwanger worden pillen van de Etos gekocht. Er zit veel in maar alsnog vind ik ze niet fijn! Allereerst moet je ze 2x per dag innemen (moet je dus wel aan denken, niet mijn sterkste kant) en daarnaast zijn het hele grote pillen die je niet echt fijn weg krijgt (al heb ik nooit problemen met tabletten innemen) Maar als je alles in 1 wilt, zijn die van de Etos wel aan te raden!
kan je geen losse visolie nemen??? en mag dat dan ook als je al zwanger bent??? weet iemand dat? want dan hoef je niet aan die dure troep