Goedemorgen Dames Ik ben Cindy, heb 1 zoontje van 4... voor hem een miskraam gehad en afgelopen kerst helaas ook weer een miskraam gehad. Mijn cyclus was altijd vrij duidelijk (28/29 dagen) maar deze maand snap ik er niets van. Wie kan mij helpen. 20-3 bloedverlies... maar niet veel 21-3 geen bloed te bekennen 22-3 heel veel bloedverlies Maar is dan nu 20-3 de eerste dag van mijn nieuwe cyclus of 22-3??? 30-3 31-3 En 4-4 sex gehad 5-4 zeurende buikpijn dus ik dacht mijn ei En nu sinds gisteren zeurende krampjes in mijn baarmoeder... Het is nog te vroeg om iets te voelen toch, want innesteling lijkt mij erg vroeg... maar zo'n laat ei kan ik mij ook niet voorstellen. Iemand ervaring? Alvast bedankt
Ik zou 22-3 als cd 1 aanhouden. Je zat op 5-4 dan op cd 15. Ik denk dat jouw ei dan op cd 16 of 17 was. Dat maakt je dan eergisteren (9-4) op 2-3 dpo en denk dat je dan last had van het vullen met vocht van het lege follikel wat is achtergebleven na de eisprong (gele lichaam). Vandaag zit je dan op 4-5 dpo
Dank je wel voor je reactie. Ik ga er ook niet vanuit dat ik zwanger ben, maar ik blijf er gewoon de hele dag mee bezig pff. Word gek van die mindfuck. Trouwens wel nog steeds dat zeurende gevoel in mijn baarmoeder
Ja dat kan van het gele lichaam zijn Je zou ook ovu testen kunnen doen een volgende maand om zo te achterhalen wanneer je ei is en welke klachten je daarna/daarvoor hebt