Hallo Normaal als ik ongesteld word, dan vloei ik meteen en stroomt ut der uit (sorry) Maar vandaag (mijn NOD dag) bruin verlies paar kleine beetjes en echt maar een druppeltje ofzo helder rood bloed. Is mijn eisprong laat geweest en nu pas innesteling? Heb ook krampjes in mn buik al paar dagen, maar zwangerschapstest zegt negatief. Maar pas na de innesteling maakt je lichaam HcG aan, dus wie weet. Wie heeft dit ook meegemaakt en kan mij een iets helder antwoord geven? Alvast bedankt
Ik heb dit ook gehad. Sinds ik gestopt ben met de pil is mijn ongi zoiezo minder. Heb ook soms, dat ik eerst paar dagen bruinverlies heb, en dan pas de ongi doorbreekt. Maar het is nooit veel. Heb bijna geen helderrood verlies. Alleen bij mij is het normaal ..
Ja dat heb ik soms dus ook, maar nu is het heel erg vreemd. Gisterochtend dus een veeg bruinverlies en paar druppels helder bloed als je goed keek. De rest van de dag helemaal niets, ook heldere urine en verder geen enkel bruin/bloed verlies gehad. Nu vandaag ook niets! Wel kleine krampjes in de buik, net of ik echt ongesteld ga worden of moet zijn.. Maar ook deze ochtend zegt de zwangerschapstest (van kruitvat) echt negatief, geen enkel (dun) streepje of wat dan ook.. Heb normaal ook regelmatige cyclus van 27 dagen. En als ik ongesteld wordt vloei ik ontzettend ineens enzo dus ik vind dit wel heel erg raar eigenlijk.. Heeft iemand misschien een verklaring hiervoor? Kan de innesteling dan zo laat geweest zijn (of eispong misschien toevallig?) Dat ik nog niet kan testen? Groetjes, Mandy
een innesteling vind 5-7 dagen na je eisprong plaats, op je NOD ( 14 dagen na je ei ongeveer) kun je nooit pas je innesteling hebben eigelijk al komt het wel ooit voor dat het langer duurt. een innestelingbloeding kan je nog wel krijgen ook al ben je 6 weken zwanger, maar dat wil niet zeggen dat je dan pas HCG aanmaakt je maakt HCG aan meteen NA je innesteling, niet na een innestelingsbloeding aangezien heeel veel meiden geen innestelingbloeding krijgen
Ok dat snapte ik al, maar heb ik dan misschien een late eisprong gehad ofzo? Of misschien 2? Heel vreemd toch dat ik altijd regelmatig ongesteld werd, en nu geen spoor? En meer krampjes dan normaal (normaal nooit klachten , alleen op de dag dat ik ongesteld moet worden ) Ik ben echt benieuwd wanneer het nu door gaat zetten , maar het zou nog leuker zijn als ik echt zwanger blijk te zijn ineens . Maar daar reken ik niet echt op eerlijk gezegt. Maar tis gewoon zo vreemd :S
de 1e ronde zat ik een week voor mijn NOD en kreeg ook bruin verlies hele kleine beetjes en later was dit over en ik dacht ook innestelingsbloeding, maar de volgende dag weer kleine beetjes met wat rood erbij en dag erna brak het pas echt door. Terwijl ik normaal dus ook in 1 keer flink bloedverlies heb. Omdat ik een week voor NOD zat dacht ik eerst innesteling, maar werd dus echt ongi. Dus ik denk dat het een aankomende ongi betkent, maar ik hoop en duim voor je dat je zwanger bent! Liefs
Hoi Mandy, Ik snap er ook niets van, maar heb een vergelijkbaar verhaal. Op mijn NOD wat bruin verlies, verder niets. Krampjes in mijn buik. Voelt alsof ik ongesteld moet worden, maar test zegt: negatief. snap er ook niets meer van. Ik dacht ook dat ik misschien een tweede eisprong ofzo heb gehad..... want 4 dagen voor mijn NOD voelde ik mijn ei.... maar dat kan toch niet? wordt ik nou gek... kan ik dan toch zwanger zijn?
Je kan nooit 1 eisprong hebben bijv op cyclusdag 14, en de andere op cyclusdag 25, dat is onmogelijk.. stel jezou dan een tweeling hebben dan zouden die bijna 2 weken verschillen.. ze moeten echt vlak ná elkaar gesprongen zijn anders kan het niet
nee idd.... maar goed, khad de 'eerste' dan ook niet gevoeld... misschien een hele late eisprong dan?
je luteale fase is in principe altijd gelijk. als je cyclusduur al verandert ligt dat aan de 1e periode van je cyclus(1e menstruatiedag tot eisprong), en niet aan je 2e periode van je cylcus (luteale fase)vanaf de eisprong tot menstruatie. het kan best zo zijn dat je 1e periode om de een of andere manier langer is, en dat je cyclus daarom ook langer is, maar de (eventuele)innesteling is nagenoeg altijd dus na een x aantal dagen wat je normaal gesproken ook hebt.
Oow, dus je hebt eigenlijk hetzelfde als mij! Heb jij normaal ook een regelmatige cyclus? Ik wel, en altijd rond dag 14 mijn ei.. raar dat het dit keer misschien wel hele late ei is geweest. We zien het wel.. hopelijk volgende week een positieve test ofzo. En anders pech. Hopen dat het snel door gaat zetten..
Ik was gestopt met de pil werd het toen pas na 5 dagen ong (6 febr). ik dacht dat ik rond 10 maart het weer zou worden, maar toen ik 8 mrt wkkr werd was het al "begonnen" maar het is bij bruin verlies gebleven, 1 dagje wat roodslijm achtig voor de rest niet meer. en het duurde maar 4 dagen, waarvan de laatste 2 bijna niks meer was.. heb nu het gevoel alsof ik het weer moet worden, en mn tepels zijn ook behoorlijk gevoelig enzo, is dat normaal als je net "ong". bent geworden?
Nou, ik heb normaal gesproken een wisselende cyclus.... , dus ik weet niet zo goed wanneer ik wat moet hebben. Maar ik had altijd mijn ongi wel binnen 5 weken. Als ik morgen dus nog niet ongesteld wordt.... tja, dan weet ik het ook niet meer. MAar meestal een cyclus van rond de 28 a 29 dagen....
voor mijn banner heb ik een cyclus van 31 ingevuld... ARGHH... ik wordt er gek van... ik denk er de hele tijd aan! Herkenbaar?
mij is weleens verteld dat het soms wel een aantal weken duurt voor het bevruchte eitje zich helemaal goed innesteld, daarom kan je later in je zwangerschap ook nog bloedverlies krijgen. weet alleen niet precies na hoeveel weken het bevruchte eitje helemaal ingenesteld m oet zijn.