voortekenen ongi of bloeding innesteling ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door silas, 17 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. silas

silas Nieuw lid

16 feb 2009
    4
    0
    0
    Ik zou normaal gezien gisteren mijn NOD hebben (als mijn cyclus even lang duurt als anders).
    Ben suuuuuupernieuwsgierig en heb gisteren èn eergisteren een zwangerschapstest gedaan: negatief

Ik heb al 3 dagen een klein streepje bloed helderrood/geel. Vandaag niets meer! Slechts nog een beetje afscheiding die wat meer gelig verkleurd is als anders. Ook heb ik de hele tijd zo'n ongi-gevoel: zeur en soort krampjes in mijn onderbuik / lies
    Bij mijn vorige cyclus had ik slechts 2 dagen wat bloed, dat werd ook wat meer in die 2 dagen. Na 2 dagen braken mijn maandstonden dan ook goed door.

Tijdens mijn eisprong heb ik zeer duidelijke steken en krampen gehad in mijn linkerzij (liesstreek). Daarna een 5tal dagen een zeurderig gevoel in diezelfde streek. Dan even niks. Wèl superwarm, koortsig zelfs. Mijn temp schommelde rond 37,3 - 37,4, met de nodige opvliegers tot 37,7 ! Nu is mijn temp nog altijd rond 37,3.
    Sinds mijn eisprong ben ik ook altijd supermoe geweest ! Nu gaat het iets beter. Maar mijn slaappatroon is sinds enkele dagen wel veranderd: 's avonds vroeg in slaap vallen (rond 21u - 21u30 op de zetel voor tv) en 's ochtends heel vroeg wakker worden!

Wat zijn die bloedinkjes nu ? Zijn die van de innesteling of voorbodes van ongi ? Maar zou de test van gisteren niet positief geweest zijn in het geval van innesteling ? Of heb ik misschien toch te vroeg getest ? Heeft het nut dat ik nog eens test ?
    Het liefst van al zou ik dadelijk alweer naar de apotheker lopen om een test te gaan halen !

Wie kan me tips en/of raad geven?

Liefs,
    Silas

2. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    he silas..
    daar kan ik nu echt geen sluitend antwoord op geven omdat het zogoed beiden kan zijn... wel vreemd dat je temp nog steeds hoog is...

sorry meid, weet het niet!

liefs

Deel Deze Pagina