Dag allemaal. Zijn er dames die een innestelingsbloeding op hun NOD gehad hebben? Zelf al een aantal dagen ontzettende buikpijn en lage rugpijn gehad. (normaal weinig last van). Vandaag hoort menstruatie te komen, en breekt het altijd meteen los. Maar tot nu toe een klein beetje bruin bloed en bijna geen buikpijn meer. Cyclus is altijd netjes 28 dagen. Nooit eerder meegemaakt op deze manier. Daarnaast heb ik vanochtend een test gedaan, deze was wit.
Nee. Überhaupt nooit innestelling bloeding gehad. Wel bekend met wisselende cycli. Dus ene keer meteen volop ongesteld en andere keer paar dagen bruinverlies voor het losbarst. Als het in jouw geval wel innestelling is zou je met 14 dpo al positief moeten testen.
Ik heb dit gehad bij mijn tweede kindje. Leek voor mij alsof ik een soort van kort en heel licht ongesteld was, dus maakte er niks van. Paar dagen later bleek toch positief.
Ik heb dat gehad. NOD altijd op 12 DPO. 12 en 13 DPO alleen licht bruinverlies. 14 DPO getest en duidelijk positief! Op 11 DPO een temperatuursdaling, dus ik had de hoop al opgegeven. Het resultaat ligt nu in mijn armen <3. Veel geluk en hopelijk mag je snel een positieve test in handen hebben!