Goedenavond, Ik heb nu sinds gister een paar keer een wazig streepje op de action testen, eigenlijk niet op de foto te krijgen. Maar het ziet er echt uit als de voorgedrukte streep, die dan wat donkerder verkleurd dan normaal. Ik denk nu dus dat het aan de testen ligt en dat ik niet per se zwanger ben anders had de test waarschijnlijk wel wat donkerder geweest, maar weet iemand toevallig of er behalve het doosje iets veranderd is aan de action testen? Bedankt alvast
Ik heb altijd dat je die vage plaklijn ziet op de action testen.ongedacht cyclusdag(heb het eens getest) ..voor mij is de regel bij action en vooral early...niet duidelijk roze = negatief Dus buiten de verpakking denk ik niet dat ze echt anders reageren.
Ik heb de 'nieuwe' zwangerschap testen van de action nog niet geprobeerd. Maar vond de ovulatie wel slechter geworden met de nieuwe verpakking.
Ze zijn wel donkerder dan de reguliere plaklijn, want dit was bij mij altijd overduidelijk wit maar het voelt ook niet als positief. Ik ga zo ff naar de kruidvat om toch even een andere test te doen want dit is zo wazig.