hey claartje ik had inderdaad ook op jouw topic gereageerd over sensitest! Ik heb daarmee nu al 3x vals posi getest... Stomme rottesten.. Heb jij nog die link van jouw test waar je in dat onderwerp naar vermeld?
mail me je msn adres maar.. had hem bij iemand anders in de foto ehm geval staan en weet niet meer bij wie.. dan mail ik je wel even de foto
jah klopt had veel verschillende positieve testen! maja cb inp gebruikt en was niet zwanger! lichte bloed verlies gehad..niet echt menstruatie! dokter geweest..krijg geen bloed test of echo! dus jah beetje vaag allemaal
hey wou je net vragen van hoe of wat.. Ik heb dus ook hele lichte positieve sensitesten en bruin vermengd met een beetje bloedverlies. alle anderen blijven negatief net als jij.. Maar heb dus net weer 1 gedaan, weer een paar valsen gehad denk ik en heb nu weer een licht streepje..
Hier staan ook volgens mij de vruchtbare dagen voor de deur, alleen nog geen ei te bekennen... Ovulatietesten nog steeds negatief en wat betreft mijn temp. kan ik er ook nog niet uit wijs worden
als ik niet ongesteld wordt weet ik toch al wel voldoende! en dan ga ik gewoon het bij een andere dokter aan vragen om een bloed test of echo.
Temp lijkt idd ff in een dip te komen, ach ik zie wel wat de komende dagen me zullen brengen. We blijven gewoon door tempen, het is immers ook de 1e maand dat ik me temp. probeer bij te houden.
@gimena: We zitten nu in onze 3e ronde. Denk ook dat mijn ei wat later komt, niet erg natuurlijk maar had het niet helemaal verwacht.
jah idd. . ik denk dat ik geen ovulatie testen gebruik. we doen waneer we zin hebben wat eerst was het het moeten van heb ik nu hellemaal geen zin in!
wij konden enkel klussen (en met volle zin natuurlijk ) 4 dagen voor m'n eisprong... dus zal wel twijfelachtig zijn moest het raak zijn denk ik Maar wel dikke 5 dagen vruchtbare afscheiding nu al. liefs
daar heb ik sinds gister al last van dus wel klussen lekker waneer me zin hebben dus wordt een leuk en romantiese weekeind! dus de kv hebben masage olie gehaal allemaal leuke en fijne verwenerijtjes gehaald. dus gaat een leuk weekeind worden
hoi dames hier komt het er ook weer aan heb vandaag voor het eerst een ovutest gedaan en zag een heel erg licht streepje dus komt eraan heb ook al een beetje buikpijn dus weer flink klussen aankomende week haahhaha liefs lisje